اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رویانیان در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس مطرح کرد

نحوه خرید کارت هواداری پرسپولیس/ مزایای کارت هواداری قرمزها

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پرسپولیس در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس نحوه خرید کارت هواداری پرسپولیس و کمک مالی این باشگاه به استقلال را تشریح کرد.

نحوه خرید کارت هواداری پرسپولیس/ مزایای کارت هواداری قرمزها

محمد رویانیان که برای برگزاری مسابقات یادواره شهدای روستای زایرعباسی شهرستان دشتی به استان بوشهر سفر کرده بود در حاشیه این رقابت‌ها در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دشتی پاسخگوی سوالات وی بود.

کمک مالی پرسپولیس به استقلال

فارس: روز گذشته اعلام کرده بودید به استقلال کمک مالی کردید، لطفا در مورد نحوه کمک مالی پرسپولیس به استقلال بیشتر توضیح دهید؟

رویانیان: همه ما مسلمان  و ایرانی هستیم و همه ما برای گرم شدن فوتبال در تلاش هستیم، گاهی من هم کمک نیاز دارم امیدوارم به من هم کمک شود و گاهی می‌توانیم به تیم‌های مختلف کمک کنیم و هر چه از دست ما برآید کوتاهی نمی‌کنیم.

در فوتبال باید همه به همدیگر کمک کنند تا رونق بیشتری گیرد و البته برد و باخت نتیجه‌ای است که باید اتفاق بیفتد و یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد مهم مرام پهلوانی، همبستگی، وحدت و دوستی است و باید دوستی‌ها را تحکیم ببخشیم.

فارس: تاکنون در خصوص توسعه زیرساخت‌های ورزشگاه پرسپولیس و صدور کارت هواداری چه اقداماتی را انجام داده‌اید؟

رویانیان: با صدا و سیما و رسانه‌ها هماهنگ می‌کنیم که به طور گسترده فراخوان را آغاز کنیم و از هواداران خواهش می‌کنم کارت هواداری بخرند چرا که این پول برای توسعه پرسپولیس خرج می‌شود.

هدف از گرفتن این پول برای توسعه پرسپولیس است و نمی‌خواهیم برای وضعیت موجودمان خرج کنیم زیرساخت‌های اقتصادی در باشگاه پرسپولیس ایجاد شده است و در این مسیر نیاز به پول داریم.

با جمع آوری کمک‌های هواداران کلنگ ورزشگاه پرسپولیس را خواهیم زد و عملیات این ورزشگاه را ظرف دو سه ماه آینده آغاز خواهیم کرد و این بستگی به همت و حمایت هواداران دارد.

روش‌های خرید کارت هواداری پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: در دو صورت هواداران می‌توانند کارت هواداری پرسپولیس را خریداری کنند یکی نقدی است که از طریق بانک انجام می‌شود و یکی به صورت اقساط است.

وی افزود: هواداران می‌توانند کارت را خریداری و از طریق ایرانسل یا همراه اول ماهیانه همراه با قبض تلفن مبلغ آن را پرداخت کنند.

رویانیان اضافه کرد: مبلغ پرداختی بستگی به کارتی است که هواداران خریداری می‌کنند و این هم باعث بهترشدن آینده پرسپولیس می‌شود و هم می‌توان با این حمایت‌های مردمی استادیوم احداث کرد، و اگر امکانات داشته باشیم مدارس فوتبال را در کشور توسعه دهیم.

وی گفت: کارت دو ستاره 25 هزارتومان و کارت سه ستاره 50 هزارتومان است و این کارت‌ها دارای امتیازات خوبی است که به طور مثال اگر هواداری کارت هواداران داشته باشند از 10 درصد تخفیف بیمه شخص ثالث در نزد بیمه ایران بهره‌مند می‌شوند و از این طریق می‌تواند پول کارتی که خریداری کرده است را جبران کرده و مابقی را می‌تواند اقساطی پرداخت کنند.

رویانیان یادآورشد: هوادارانی که دارای کارت باشند می‌توانند رایگان به استادیوم آزادی و درفشی فر بیایند و یا با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای که اعلام می‌کنیم می‌توانند با درصد پایین‌تری خرید کنند و امیدوارم که هواداران به سمت خرید این کارت بشتابند.

فارس: شما اعلام کردید که فوتبال ایران ناپاک است و یکی از اقدامات شما انعقاد تفاهم نامه بین باشگاه‌ها برای فوتبال پاک است می‌شود این پشت پرده‌ها را بهتر و شفاف‌تر بیان کنید؟

رویانیان: ما استارت این کار را زدیم و به زودی به استان‌های کشور خواهم رفت و خدمت مدیران باشگاه‌ها خواهم رسید و این کار، کار بسیار خوبی است و دستور دین ماست که برای کارهای خیر همه باید از همدیگر سبقت بگیرند.

از همه مدیران درخواست می‌کنم که بیایند یک ائتلاف برای کمک به توسعه فوتبال پاک در کشور ایجاد کنیم و وزارت ورزش و به فدراسیون فوتبال کمک کنیم.

در استان‌ها نمایندگی داریم و در تمام شهرهای کشور نیز نمایندگی ایجاد خواهیم کرد و این یک طرح است.

اگر ریاست سازمان ورزش و جوانان استان نماینده ما را حمایت کند و تحت حمایت یک کمیته در استان تشکیل دهند کارت‌هایی که در استان به هواداران فروخته می‌شود بخش اعظمی از این پول‌ها در خود استان هزینه مدارس فوتبال استان می‌شود.

به طور مثال 100 هزار هوادار در بوشهر کارت خریداری کند به بیش از 10 میلیارد تومان خواهد رسید و بخش عمده این پول می‌تواند در ورزش استان هزینه و خرج شود و این طرح توسعه ماست.

فارس: چه کارهای دیگری برای توسعه فوتبال انجام خواهید داد؟

رویانیان: بخشی از توسعه ما استادیوم سازی است و بخشی هم توسعه مدارس ورزش در استان‌هاست و سهم هر استانی بستگی به میزان فروش کارت هواداری پرسپولیس دارد.

فارس: در سفر به دشتی هزینه پای مصنوعی برای یکی از خدمتگزاران  فوتبال این شهرستان را تقبل کردید در این مورد توضیح بیشتری دهید؟

این هدیه‌ای است از طرف هواداران پرسپولیس به این شخصیتی که عمر خود را در فوتبال گذرانده است.

نماینده باشگاه پرسپولیس در استان بوشهر فعال است و یک فروشگاه در استان بوشهر راه‌اندازی خواهیم کرد، جنس و کارت هواداری در اختیار آن‌ها قرار خواهم داد تا درآمدزایی کنند و بخشی از آن را با نظارت مدیرکل ورزش استان هزینه ورزش استان بوشهر می‌شود.

گفت‌وگو از اسماعیل حاجیانی

انتهای پیام/66001/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول