اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار هفته بیست و هشتم

4 بازیکن از همراهی صبا و استقلال محروم شدند

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صبای قم بدون در اختیار داشتن چهار بازیکن اصلی در هفته بیست و هشتم لیگ بر‌تر فوتبال در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

4 بازیکن از همراهی صبا و استقلال محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صبای قم از هفته یازدهم دور برگشت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه در قم برگزار می‌شود، آبی‌های پایتخت عصر یکشنبه در قم حضور می‌یابند.

با توجه به اینکه استقلالی‌ها تصمیم دارند در قم تمرین نکنند، به همین منظور عصر روز یکشنبه سیزدهم اسفند ماه را برای حضور در قم انتخاب کرده‌اند تا بدین ترتیب در شهر مقدس قم حضور یافته و آماده دیدار حساس روز دوشنبه برابر شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم صبای قم شوند.

محرومیت یک صبایی و سه آبی پوش

تیم فوتبال صبای قم برای دیدار حساس خانگی این هفته برابر تیم فوتبال استقلال تهران یک بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد در حالی که محرومان آبی‌ها سه بازیکن سرشناس هستند.

در تیم صبای قم مهدی مومنی زننده تنها گل این تیم در هفته بیست و هفتم برابر داماش گیلان به دلیل سه اخطاره بودن محروم است در حالی که در تیم استقلال تهران جواد نکونام، سیاوش اکبرپور و فرزاد حاتمی به دلیل محرومیت حق همراهی استقلال را ندارند.

با تصمیم کادر فنی صدرنشین لیگ بر‌تر فوتبال، کاروان تیم فوتبال استقلال تهران صدرنشین حال حاضر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، به منظور برگزاری مسابقه خود در چارچوب هفته بیست و هشتم بازی‌های لیگ بر‌تر بعد از ظهر روز یکشنبه پس از انجام آخرین جلسه تمرین خود، راهی شهر قم خواهد شد.

ناکامی استقلال در کسب پیروزی برابر صبا در قم

استقلالی‌ها در حالی روز دوشنبه در یکی از مهم‌ترین بازی‌های خارج از خانه خود مقابل تیم هشتم جدول رده‌بندی یعنی صبای قم صف‌آرایی می‌کنند که پیش از این چهار بار در قم با صبا بازی کرده‌اند و دو تساوی و دو باخت در کارنامه دارند.

استقلال تهران یک بار با نتیجه سه بر یک در سال 1387 و یک بار با نتیجه دو بر یک در سال 1388 به صبای قم باخته است و در سال‌های 1389 و 1390 نیز در ورزشگاه یادگار امام قم تنها موفق به کسب یک امتیاز از صبای قم شده است.

تساوی صبا و استقلال در آخرین بازی در قم

در بازی رفت دو تیم در فصل یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در دیداری که در سال 90 با حضور عبدالله ویسی روی نیمکت صبای قم و پرویز مظلومی روی نیمکت استقلال تهران برگزار شد، غلامرضا عنایتی برای صبا و آرش برهانی برای استقلال گلزنی کردند تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

انتهای پیام/2258/خ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول