اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال اقتصادی:

ثبات بازار‌های داخلی از خواسته‌های فعالان اقتصادی است

خبرگزاری فارس: مسئول بازرگانی شرکت عرضه‌کننده سیستم‌های حفاظتی گفت: عدم ثبات بازار‌های داخلی برای فروش تجهیزات و سیستم‌های حفاظتی از مشکلات موجود در کشور است و ثبات بازار‌های داخلی از خواسته‌های فعالان اقتصادی به شمار می‌رود.

ثبات بازار‌های داخلی از خواسته‌های فعالان اقتصادی است

سعید نادری در حاشیه سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات ایمنی، حفاظتی و آتش‌نشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حضور قوی مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات ایمنی، حفاظتی و آتش‌نشانی در این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای معرفی و آشنا شدن مردم و مجموعه‌های مختلف با خدمات ایمنی، حفاظتی و آتش‌نشانی است.

وی اضافه کرد: شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، تحریم‌ها و نوسانات نرخ دلار و ارز دست به دست یکدیگر داده تا نا‌آرامی‌هایی در بازار‌های کشور مشاهده شود اما تولید‌کنندگان، توزیع‌کنندگان و سایر فعالان در این عرصه باید با تمام این مشکلات دست و پنجه نرم کنند و یک نوع آرامش را در بازار‌ها ایجاد کنند.

مسئول بازرگانی شرکت عرضه‌کننده سیستم‌های حفاظتی با بیان اینکه افزایش نرخ ارز و دلار از دلایل کاهش تقاضای مردم برای خرید سیستم‌های حفاظتی به شمار می‌رود، تصریح کرد: این موضوع به صورت 100 درصدی بر روی فعالیت‌های وارداتی وارد‌کنندگان سیستم‌های حفاظی و سایر مجموعه‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه البته این نوسانات و تحریم‌ها مزایایی را برای کشور در بر داشته است، ادامه داد: کشور با استفاده از این موضوع به سوی افزایش تولیدات داخلی حرکت کرده است اما افزایش قدرت کشور برای تولید سیستم‌های حفاظتی در گرو حمایت مسئولان است.

نادری با اشاره به یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در مسیر فعالیت مجموعه‌های اقتصادی فعال در این حوزه تاکید کرد: عدم ثبات بازار‌های داخلی برای فروش و عرضه تجهیزات ایمنی و سیستم‌های حفاظتی از مشکلات موجود در کشور است و ثبات بازار‌های داخلی از خواسته‌های فعالان اقتصادی به شمار می‌رود.

وی افزود: دولت و مسئولان باید با افزایش نظارت‌های خود نسبت به تعدیل این وضعیت اقدام کنند و از نا‌آرامی‌های ایجاد شده در بازار‌های داخلی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول