اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جام شهدای روستای زایرعباسی

رویانیان: اندیشه‌های نو تنها در تهران نیست/ فضای پرسپولیس باید معنوی‌تر شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فکرها همه در تهران نیست اندیشه‌های نو و ارزشمند از روستاها و شهرها می‌تواند برای کشور آموزنده باشد و همه نقاط کشور برای ما درس گیرنده است.

رویانیان: اندیشه‌های نو تنها در تهران نیست/ فضای پرسپولیس باید معنوی‌تر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، محمد رویانیان در مراسم آغاز بیستمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای روستای زایرعباسی شهرستان دشتی ضمن تجلیل از سرداران و 15 شهید این روستا اظهار داشت: خدا را شاکریم که توانستیم امروز در مراسمی بسیار آموزنده شرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران افزود: امروز کسانی که در تهران نشسته‌اند باید یاد بگیرند که فکرها همه در تهران نیست اندیشه‌های نو و ارزشمند از روستاها و شهرها می‌تواند برای کشور آموزنده باشد و همه نقاط کشور برای ما درس گیرنده است.

وی خاطرنشان کرد: من امروز در روستای زایرعباسی شهرستان دشتی استان بوشهر درس خوبی گرفتم و یاد گرفتیم که فوتبال، ورزش، سیاست، اقتصاد و همه فعالیت‌های زمانی ما ارزش دارد که در مسیر حق و برای رشد حق و حقانیت و عدالت بوده و در این زمینه تلاش شود.

رویانیان اضافه کرد: شهدا مظهر واقعی حق، حقانیت و عدالت هستند و ما باید در ورزش و شئون زندگیمان رهرو واقعی راه شهدا باشیم و امروز ما در این روستا این درس را گرفته‌ایم.

وی افزود: فضای پرسپولیس باید معنوی‌تر شود و باید فضای این باشگاه با شهدا و شهادت بیشتر آشنا شود و در همه رشته‌های ورزشی و باشگاه‌ها باید این فضا حاکم شود.

رویانیان با بیان اینکه هر چه داریم از شهدا داریم ادامه داد: این بی انصافی است که ما شهدا را فراموش کنیم و چه زیباست پیوند فوتبال با شهدا و این تیم‌هایی که نام شهدا بر روی آن گذاشته شده است بسیار زیباست.

وی افزود: یادواره فوتبال شهدا در روستای زایر عباسی یک کار فرهنگی است و اگر فرهنگ می‌خواهیم و ورزشکاریم در کشور باید بیاییم به زایرعباسی و از اینجا یاد بگیریم که چطور ورزش را با شهدا پیوند زده‌اند که نماد حق و حقانیت، نماد اسلام و خداجویی و نماد خداپرستی و عبودیت است.

وی یادآورشد: همه ما باید قدر این انقلاب، نظام و ولایت را بدانیم.

رویانیان اضافه کرد: ما در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خودکفایی، رشد، توسعه، عدالت، آزادی، استقلال و پیروزی دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) یادآورشد: خداوند هیچ بنده‌ای را خلق نکرد مگر اینکه آن انسان به معرفت الهی، بصیرت، عرفان و شناخت برسد و علت خلق انسان این است که انسان به کمال برسد.

رویانیان خاطرنشان کرد: از امام حسین(ع) سوال کردند که انسان چطور می‌تواند به معرفت، بصیرت، عرفان و شناخت برسد فرمود: هر کس در هر زمان و در هر مکان و جایی که قرار دارد به امام و ولی خود توجه کند نجات پیدا می‌کند.

وی گفت: ما با ولی زمان خود حضرت امام خامنه‌ای عهد می‌بندیم که برای حفظ این اسلام، قرآن، حفظ راه شهدا، پاسداری از راه شهدای و سرزمین بزرگ ایران اسلامی تا آخرین نفس ایستادگی کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران تصریح کرد: هر کس با امام خود باشد گم نمی‌شود و اگر کسی با رهبر باشد به انحراف نمی‌رود.

رویانیان گفت: شهرستان دشتی 214 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که می‌توان از شهدای بزرگی همچون شهید عاشوری، شهریاری، مهدوی، ابراهیمی، توسلی نام برد.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید مهدوی به آمریکایی‌ها در آب‌های خلیج فارس درسی داد که باعث وحشت آمریکایی‌ها از ایرانی‌ها و بوشهری‌ها برای همیشه تاریخ شد.

انتهای پیام/66001/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول