اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعبیر جالب توجه امام جمعه فیروزکوه:

بسته پیشنهادی غرب پُر از خالی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه گفت: غربی‏ها در دور جدید مذاکرات هسته‏ای چیزی برای گفتن نداشتند و در حقیقت بسته پیشنهادی‏شان پُر از خالی بود.

بسته پیشنهادی غرب پُر از خالی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری ظهر امروز در خطبه‏های نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته فیروزکوه، با اشاره به نشست اخیر هسته‏ای ایران با گروه موسوم به «1+5» اظهار داشت: مطابق نظر تحلیل‏گران داخلی و خارجی، این نشست گامی بزرگ به جلو تلقی می‏شود.

وی گفت: هر چند غربی‏ها در این سلسله نشست‏‏ها چیزی برای گفتن نداشتند و مطالبشان همان مطالب کهنه 10 سال گذشته بود، اما در واقع پیروزی حقیقی از آن ایران شد.

رژیم نامشروع صهیونیستی همواره به دنبال سنگ‏اندازی است

امام جمعه فیروزکوه افزود: دشمنان به خصوص رژیم نامشروع صهیونیستی که همواره به دنبال سنگ‏اندازی، انتقاد و اعتراض هستند، این‏بار نیز دست از شیطنت و خرابکاری برنداشتند؛ کشوری که خود دارای بمب هسته‏ای است، حرف از صلح و آرامش می‏زند.

استیری تصریح کرد: صبر، استقامت و بردباری مردم فهیم ایران اسلامی به خصوص در تحریم‏ها و فشارهای اخیر عامل اصلی پیروزی نظام است.

وی خاطرنشان کرد: امروز غربی‏ها به این نتیجه رسیده‏اند که تحریم‏‏ها و فشارها هیچ اثری بر مردم نداشته و نخواهد داشت و از این رو خودشان عقب‏نشینی کردند.

ملت ایران با دستان خالی مقاومت کردند

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به تحریم‏های دوران دفاع مقدس بیان داشت: آن زمان، ملت پرشور و شعور ایران با دستان خالی مقاومت کردند و در حقیقت، امروز نظام اسلامی قابل قیاس با دیروز نیست.

استیری به معاندان نظام توصیه کرد تا راه مناسب‏تری در مناسبات خود با ایران قدرتمند اسلامی برگزینند و بیش از این آبروی خود را نبرند.

کمیته امداد به فقر معنوی خانوارها هم توجه کند

وی در بخش دیگری از خطبه‏های خود با اشاره به در پیش بودن سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: یکی از برکات انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی، تشکیل کمیته امداد بود.

امام جمعه فیروزکوه خاطرنشان کرد: عجین بودن نام این نهاد مقدس با نام مبارک امام راحل و خدمت به محرومان، مستضعفان و نیازمندان جامعه، ویژگی‏هایی است که آن را از سایر نهادها متمایز می‏سازد.

وی ابراز امیدواری کرد: همان‏طور که کمیته امداد به فقر مادی خانوارها توجه دارد، در جهت رفع فقر فرهنگی خانواده‏های جامعه هدف خود نیز باید اهتمام و برنامه داشته باشد.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول