اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

رزمایش «پیامبر اعظم 8 »توان ایران را ثابت کرد

خبرگزاری فارس: ‌امام جمعه زرند گفت: رزمایش پیامبر اعظم 8 ثابت کرد که با استقلال و اتکا به خود می‌توان امنیت منطقه را حفظ کرد و نیازی به قدرت‌های خارجی نداریم.

رزمایش «پیامبر اعظم 8 »توان ایران را ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند اظهار داشت: سیاست‌مدارانی که تفکرات خود را بر اساس امور مادی و ظاهری تنظیم می‌کنند و تلاش آنها بر این است که تمام‌ کشورها بر اساس تحلیل‌های آنها مشی کنند، غافل از این هستند که ماورای این مادیات قدرت مافوق است که همه چیز زیر سیطره‌ اوست.

وی بیان داشت: سیاست‌بازان استعمارگر تلاش می‌کنند تا انقلاب اسلامی ایران را بر ‌اساس تحلیل‌های غلط مادی خود شکست دهند و هر از چند گاهی برنامه‌ای برای نابودی طراحی می‌کنند، غافل از اینکه امت اسلامی ایران ایمان و توکل به خداوندی دارند که قدرت مادی آنها ناچیز است و در این تحریم ملت هوشیارتر، مسئولان بیدارتر و دانشمندان پر‌توان‌تر شدند.

امام جمعه زرند تصریح کرد: اگرچه مردم نسبت به تحریم‌ها سست نشدند، اما مقام معظم رهبری هم تذکرات لازمه را به دولت‌مردان دادند که به وضع معیشتی مردم برسند و در این رابطه می‌فرمایند امروز مسئولان باید همه تلاش خود را به کار گیرند برای اینکه گره‌های اقتصادی را باز کنند.

کرمی‌پور عنوان کرد: بعد از چند ماه وقفه بین مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 5+1 روز سه‌شنبه مذاکرات در آلماتی قزاقستان آغاز شد و پس از دو روز مذاکره در حالی به پایان رسید و هیئت ایرانی تصریح کردند که غرب در این دوره از مذاکرات به نحو بی‌سابقه‌ای از مواضع قبلی خود کوتاه آمده است، ایران در این دوره از مذاکرات جواب پیشنهادهایی که مذاکرات مسکو مطرح کرده بود را گرفت.

وی گفت: دبیر شورای امنیت ملی اعلام کرد که ما غنی‌سازی را بر‌ اساس نیازمان ادامه می‌دهیم و آنها به این نتیجه رسیدند که باید گام‌های واقع‌بینانه‌تری را برای نزدیک شدن به ایران تعریف کنند.

خطیب جمعه زرند با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم هشت در منطقه سیریز این شهرستان ابراز داشت: علاوه بر ابعاد نظامی و امنیتی این رزمایش برای کشورهای منطقه این پیام را داشت که با استقلال و اتکا به خود می‌توان امنیت منطقه را حفظ کرد و نیازی به قدرت‌های خارجی نداریم.

کرمی‌پور افزود: پیام رزمایش به دوستان، صلح و دوستی و همکاری برای تامین منطقه بود‌ و به دشمنان این پیام را داشت که جمهوری اسلامی در برابر هر تجاوز و تجاوزگری آماده مقابله و برخورد جدی است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با فرمان رهبر کبیر انقلاب ابراز داشت: بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و این نهاد خدمات اندیشمندی را به طبقات مختلف داشته و در همین راستا هفته احسان و نیکوکاری قرار داده شده تا کسانی که توانایی دارند به محرومان کمک کنند.

انتهای پیام/2446/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول