اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم گفت:‌ این همایش فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم‌رضا پیریایی در همایش بزرگ جامعه مهندسین و فرهیختگان علمی استان قم که به مناسبت بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس برگزار شد در سخنانی توجه به مقوله مهم معماری اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت:‌ مهندسان استان قم در زمینه معماری اسلامی باید بتوانند طرح‌ها و ایده‌های قابل توجهی ارائه کرده و در کشور حرف اول را بزنند.

وی با اشاره به جایگاه نظام مهندسی استان قم در سطح استان و کشور بیان کرد:‌ باید مسئولان این سازمان بر اساس ظرفیت‌ها عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

استاندار قم نقش مهندسان و نظام مهندسی در پیشرفت و توسعه استان را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد:‌ نظام مهندسی قم در کارگروه‌های استان حضوری فعال دارد و در زمینه اشتغال مهندسان جوان نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی از ارائه طرح‌های اشتغال مهندسان جوان به کارگروه اشتغال استان خبر داد و یادآور شد: قم در مسیر توسعه و اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ قرار دارد و باید نقش مهندسان در این پروژه‌ها مورد توجه قرار گرفته و مهندسان بومی مورد حمایت قرار گیرند.

پیریایی با اشاره به سفرهای مختلف رئیس جمهور به قم بیان کرد:‌ قم دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و باید از همه این ظرفیت‌ها در مسیر پیشرفت و توسعه استان قم بهره برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم اشاره کرد و یادآور شد:‌ این همایش فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود و نظام مهندسی نیز می‌تواند در عرصه تقویت سرمایه‌گذاری‌ها مثمر ثمر واقع شود.

استاندار قم به اجرای پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه جدید مسکن مهر در زمینی به وسعت 48 هکتار در دست بررسی است و بخشی از کار نیز به سازمان نظام مهندسی استان قم واگذار شده است.

انتهای پیام/2258/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول