اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کارخانه داملران رازک بروجرد خبر داد

بیش از 100 قلم دارو در کارخانه داملران بروجرد

خبرگزاری فارس: مدیر کارخانه داملران رازک بروجرد گفت: در حال حاضر بیش از 100 قلم دارو دام و طیور در کارخانه داملران بروجرد تولید می‌شود.

بیش از 100 قلم دارو در کارخانه داملران بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محسن الیاسی عصر امروز در گزارش عملکرد کارخانه داروسازی داملران در جمع مدیران دستگاه‌های لرستان و استاندار این استان در خرم‌آباد اظهار داشت: کارخانه داملران بروجرد در سال 68 فعالیت خود را در بروجرد آغاز کرده و هم‌اکنون یکی از صادرکنندگان مطرح در حوزه داروهای حیوانی است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری میزان صادرات این کارخانه بیش از 3,5 میلیارد تومان باشد، ادامه داد: طی پنج سال گذشته متوسط فروش کارخانه داملران بروجرد بیش از 70 درصد رشد داشته است.

الیاسی با بیان اینکه در حال حاضر این کارخانه بیش از 100 قلم انواع داروهای دام و طیور را تولید می‌کند، خاطرنشان کرد: این کارخانه در سال 68 در زمینی به مساحت 5,5 هکتار احداث شده است.

مدیر کارخانه داملران رازک بروجرد با اشاره به اینکه در حال حاضر 174 نفر نیروی انسانی در کارخانه داملران بروجرد مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: در این کارخانه انواع داروهای دام و طیور شامل ضد انگل‌ها، ویتامین‌ها، آنتی بیوتیک‌ها، ضدعفونی کننده‌ها وجود دارند؛ در سال آینده نیز خط جدید این کارخانه برای تولید استریل، ویال‌های تزریقی، محلول، پودر دامی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی این کارخانه بیش از یک هزار و 246 تن است، ابراز داشت: در سال گذشته میزان فروش کارخانه بیش از 45 میلیارد تومان بوده است، این در حالی است که میزان فروش کارخانه داملران بروجرد در سال جاری نیز بیش از 54 میلیارد تومان بوده و پیش‌بینی می‌شود این میزان به 63 میلیارد تومان برسد.

لازم به ذکر است، این جلسه با حضور حبیب‌الله دهمرده، استاندار لرستان و تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول