اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه البرز:

پیشرفت‌های امروز مرهون تلاش زنان ایثارگر است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه شهرستان البرز گفت: پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی مرهون تلاش‌ها و فداکاری‌های زنان ایثارگر کشورمان است.

پیشرفت‌های امروز مرهون تلاش زنان ایثارگر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی بعدازظهر امروز در یادواره 42 زن شهیده استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: ملت ایران در بهمن 57 به صورت یکپارچه علیه ظلم و جور حکومت طاغوت قیام کرده و از آن زمان تا به امروز برای حفظ انقلاب و اجرای احکام اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نکردند.

وی ادامه داد: زنان مؤمن و ولایی ایران اسلامی همراه مردان با شجاعت در همه عرصه‌ها حضور یافته و اوج ایثار و فداکاری آنها در طول هشت سال دفاع مقدس بود.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی طی فرمایشاتی از زنان مسلمان با این واژه تعریف کردند که مردان بزرگ در دامان زنان بزرگ تربیت می‌شوند و این امر نقش مهم و حساس زنان در جامعه اسلامی را به خوبی روشن می‌کند.

کازرونی با اشاره به ایثار و فداکاری بانوان ایرانی در طول دفاع مقدس تصریح کرد: حضور زنان در جبهه‌های حق علیه باطل در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش پرستاری از مجروحان و پشتیبانی از جبهه‌های جنگ‌ فراموش‌‌نشدنی است.

* دشمنان به دنبال تغییر نقش زنان در جوامع اسلامی هستند

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه باورها و اصول و اعتقادات مسلمانان بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب زمانی که این نقش مهم و تأثیر عملکرد زنان در جوامع اسلامی را می‌بینند، به دنبال منحرف کردن آنها هستند و تلاش دارند تا نقش بانوان را در جوامع اسلامی تغییر دهند.

خطیب جمعه شهرستان البرز تأکید کرد: بنابراین باید با برگزاری یادواره‌ها و همایش‌های متعدد ضمن بازتعریف نقش زنان در طول انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس، این ایثار و فداکاری را به نسل‌های جوان منتقل کنیم.

کازرونی با تأکید بر اینکه زنان شهیده استان البرز، همسران، خواهران شهدا و ایثارگران برای کسب پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس از هیچ کوششی فروگذاری نکردند، ابراز داشت: این ایثار و از خودگذشتگی موجب شد که امروز زنان آزاده و مؤمن ایران اسلامی در راه توسعه و پیشرفت کشور همراه مردان حرکت کنند.

انتهای پیام/2302/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول