اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

شورای نگهبان علاوه بر انجام وظایف سازمانی در جهت بصیرت‌افزایی گام بردارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: شورای نگهبان علاوه بر انجام وظایف سازمانی در جهت بصیرت‌افزایی گام بردارد.

شورای نگهبان علاوه بر انجام وظایف سازمانی در جهت بصیرت‌افزایی گام بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز سید حسین میری‌ مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان‌های ورامین،قرچک و پیشوا به‌همراه شورای مرکزی دفتر شورای نگهبان در این سه شهرستان با حضور در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی دیدار کردند.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت و تاثیر انتخابات در پویایی و نشاط حاکم بر جامعه اسلامی تصریح کرد: تمام عواملی که در انتخابات دخیل هستند چه عوامل اجرایی و چه عوامل نظارتی و بازرسی همه باید سعی کنند انتخابات به بهترین نحو اجرا شود چرا که انتخابات بهترین جلوه حضور مردم در اداره نظام اسلامی است.

وی سپس اظهار داشت: مجموعه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شورای نگهبان به نوعی تحت اشرافیت آیت‌الله جنتی اداره می‌شود و بنابراین باید این دو نهاد به‌ویژه شورای نگهبان علاوه بر انجام وظایف سازمانی در جهت بصیرت افزایی در جامعه گام بردارد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار سید حسین میری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دفتر شورای نگهبان در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا از آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات در این منطقه خبر داد.

انتهای پیام/2462/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول