اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرائت پیام آیت‌الله سبحانی

نخستین سالگرد ارتحال استاد منذر در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین سالگرد بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسنی منذر با قرائت پیام آیت‌الله جعفر سبحانی برگزار شد.

نخستین سالگرد ارتحال استاد منذر در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سبحانی در پیامی به مراسم نخستین سالگرد ارتحال عالم ربانی علی ابوالحسنی منذر آورده است: اکنون یک سال از عروج این روحانی می‌گذرد، اما علاقمندان وی و کسانی که به آثار علمی و واقع‌بینانه او آشنا هستند، در این مجمع گرد آمده‌اند تا بار دیگر با این استاد گرانقدر تجدید عهد کنند.

این مرجع تقلید بهترین سند برای آگاهی از خدمات اجتماعی علمی حجت الاسلام والمسلمین منذر را دست نوشته‌های ایشان دانسته و در ادامه پیام آورده است: بخشی از آثار ماندگار استاد در دوران حیات او به زیور طبع آراسته شده، اما برخی از آثار و یادداشت‌های ارزشمند وی باید زیرنظر جمعی از آشنایان با آثار و افکار او بررسی شود و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی میرباقری، رئیس فرهنگستان علوم اسلامی به بیان مطالبی در خصوص فعالیت‌های بارز و ارزنده حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابوالحسنی پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه استاد منذر فعالیت‌های خود را در زمینه‌های گوناگون انجام می‌داد، بیان داشت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که ایشان به آن اهتمام ویژه‌ای داشت، مبارزه با جریان‌های انحرافی بود.

آثار استاد منذر راهگشای مشکلات اعتقادی

علی اکبر مهدی‌پور از اساتید حوزه علمیه به عنوان دیگر سخنران این مراسم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های استاد منذر را پاسخ به سئوالات و شبهات در زمینه‌های مختلف دانست و گفت: ایشان به گونه‌ای به شبهات پاسخ می‌داد که دیگر جای هیچ جوابی برای شبهه‌افکنان وجود نداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری‌منفرد نیز در این مراسم پژوهش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسنی منذر را در بسیاری از مسائل دینی، راهگشای مشکلات عنوان کرد.

انتهای پیام/2258/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول