اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ژیمناستیک خبر داد

تأسیس بزرگترین آکادمی ژیمناستیک خاورمیانه در تهران

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان، بزرگترین آکادمی ژیمناستیک خاورمیانه در تهران تأسیس خواهد شد.

تأسیس بزرگترین آکادمی ژیمناستیک خاورمیانه در تهران

جعفر درویش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: هیئت ژیمناستیک استان همدان در همه حال با فدراسیون تفاهم و همکاری داشته است.

 وی ادامه داد: همدان در برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری بسیار فعال بوده است و همیشه برگزاری اردو در دستورکار این هیئت بوده است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: این استان در امر تفاهم بین مربیان و پیشکسوتان از الگوهای هیئت‌های کشور است.

درویش‌زاده با بیان اینکه کشور رومانی مهد رشته ژیمناستیک است، تصریح کرد: یک دوره مسابقه بین‌المللی در رومانی برگزار شد که دو داور زن ایرانی در آنجا قضاوت کردند.

وی در خصوص برنامه‌های سال 92 فدراسیون عنوان کرد: مسابقات کشورهای اسلامی را در ابتدا در دستورکار داریم که آخرین نشست‌ها را با افشارزاده، دبیرکل ملی المپیک انجام داده‌ایم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران افزود: اگر در هفته‌های آینده بودجه‌ها و اعتبارات آن تأمین شود؛ حضور پررنگی در این مسابقات خواهیم داشت.

درویش‌زاده درباره مسابقات جهانی نیز گفت: باید بتوانیم از این مسابقات سهمیه المپیک را بگیریم.

وی درباره مسابقات دانشجویان جهان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: ما در مسابقات جهانی دانشجویان که سال گذشته در روسیه برگزار شد، شرکت کردیم و مقام ششم جهان را به دست آوردیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک بیان داشت: امیدواریم با این حضورها بتوانیم برای نخستین‌بار سهمیه مسابقات المپیک را کسب کنیم.

درویش‌زاده در خصوص شرایط استان‌ها ابراز داشت: بازدید از 30 استان کشور را در دستورکار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم به صورت میدانی از شرایط ژیمناستیک این استان‌ها اطلاع پیدا کنیم.

وی با اشاره به هیئت ژیمناستیک همدان اذعان داشت: هیئت ژیمناستیک همدان یکی از ارکان و بازوان قدرتمند فدراسیون است که در برنامه‌های مشورت فنی یکی از هیئت‌های موفق کشور به شمار می‌رود.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک تأکید کرد: این استان در مسابقات اخیر در بخش نوجوانان موفق شد، نتایج بسیار خوبی را کسب کند که امیدوار هستیم، سهم برون‌مرزی نیز از این استان داشته باشیم.

درویش‌زاده با اشاره به تجهیزات رشته ژیمناستیک در استان‌ها، با بیان اینکه نیاز به تجهیز بیشتر استان‌ها در این مورد داریم، گفت: لیست خرید تجهیزات را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار داده‌ایم که امیدوارم ما را در این زمینه یاری کنند، چراکه این مسئله از نیازهای جدی استان‌ها برای برگزاری مسابقات و مسئله آموزشی است.

وی با بیان اینکه مدیریت استان همدان خوب بوده است، یادآور شد: همدان امکانات و تجهیزات خوبی دارد و در امر تجهیز و نگهداری عملکرد خوبی داشته است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به آخرین خروجی‌های هیئت ژیمناستیک گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا و در بخش هنری و با همت مربیان کارآزموده کشورمان موفق شدیم، مقام ششم آسیا را کسب کنیم.

درویش‌زاده ادامه داد: این نتیجه بسیار برای ما ایده‌آل بود چون همیشه در بین رتبه‌های هشتم و نهم قرار داشتیم البته با کمترین اختلاف در این رتبه قرار گرفتیم و اگر این اختلاف نبود امکان قرار گرفتن در رتبه چهارم را داشتیم

وی درباره مسابقات آسیایی کره جنوبی بیان داشت: طی صحبت با مربیان تیم ملی به این نتیجه رسیدیم که بعد از اینکه از مسابقات کشورهای اسلامی عبور کردیم، برای مسابقات آسیایی خیز برداریم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک اضافه کرد: مسابقات آسیایی در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود که با تشکیل اردوها و برنامه‌ریزی‌ کوتاه‌مدت و بلندمدت، می‌توانیم، نتیجه دلخواه خود را از این مسابقات بگیریم.

درویش‌زاده با اشاره به تأسیس آکادمی ژیمناستیک گفت: طرح آکادمی ژیمناستیک برای فدراسیون جهانی فرستاده شده که این فدراسیون 16 آیتم را برای تأسیس این آکادمی برای ما ارسال کرده است.

وی متذکر شد: در صورتی که وزارت ورزش و جوانان موافقت کند، بزرگترین آکادمی خاورمیانه را در تهران تأسیس می‌کنیم که این امکان فراهم می‌شود تا دانشجویان واحد ژیمناستیک را در این آکادمی پاس کنند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پایان اذعان داشت: خبرنگاران بازوی مهم حرکت ورزش کشور هستند که کمال تقدیر و تشکر را از این قشر زحمتکش داریم.

انتهای‌ پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول