اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انتشارات دارالارشاد لبنان عنوان کرد

مشکل ناشران شیعی برای عرضه کتاب در کشورهای عربی

خبرگزاری فارس: مسئول انتشارات دارالارشاد لبنان گفت: ناشران شیعی امکان عرضه و فروش محصولات خود را در برخی از کشورهای عربی ندارند.

مشکل ناشران شیعی برای عرضه کتاب در کشورهای عربی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ هادی قوچانی غروی با اشاره به اینکه ناشران شیعی در فروش کتاب‌هایشان با مشکلات زیادی مواجه هستند افزود: در لبنان 25 ناشر شیعه فعالیت دارند که نمی‌توانند آثار منتشره خود را به برخی کشورها چون مصر ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته ناشران شیعه حتی با وجود فاسد بودن حکومت‌های وقت می‌توانستند کتاب‌های خود را در همه این کشورها عرضه کنند ولی با روی کار آمدن سلفی‌ها و وهابیون در این کشورها این امر دیگر برای ناشران شیعه وجود ندارد.

مسئول انتشارات دارالارشاد لبنان افزود: سلفی‌ها به شدت مخالف نشر و توسعه تفکر شیعی در این کشورها هستند بنابراین با ورود هرگونه محصولات و کتب شیعی به آن کشورها مخالفت می‌کنند.

قوچانی غروی بیان داشت: اکنون جوانان رغبت بیشتری به مطالعه ابزارهای الکترونیکی جدید و قابل دسترسی دارند که در این زمینه نیز این انتشارات تاکنون 25 عنوان کتاب خود را به صورت دیجیتالی منتشر کرده است.

وی تاکید کرد: دولت‌ها باید از این صنعت فرهنگی حمایت بیشتری داشته و در این نمایشگاه‌ها در هزینه‌های غرفه و گمرک به ناشران کمک کنند.

مسئول انتشارات دارالارشاد لبنان با بیان اینکه انتشارات دارالارشاد 400 عنوان کتاب در این نمایشگاه ارائه کرده است گفت: این انتشارات در ایران و نمایشگاه‌های مختلف و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت دارد.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول