اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

2 اسیر فلسطینی اعتصاب غذای خود را به تعلیق درآوردند

خبرگزاری فارس: «جعفر عزالدین» و «طارق قعدان» 2 اسیر فلسطینی که از 93 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده بودند، اعتصاب خود را تا روز 6 مارس آینده به تعلیق درآوردند.

2 اسیر فلسطینی اعتصاب غذای خود را به تعلیق درآوردند

به گزارش خبرگزاری فارس، قاضی دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی در زندان عوفر دیروز دستور داد تا در روز 6 مارس آینده جلسه ویژه‌ای به منظور بحث و بررسی مساله تثبیت یا عدم تثبیت بازداشت موقت «جعفر عزالدین» و «طارق قعدان» برگزار شود.

بر اساس این گزارش این دو اسیر فلسطینی نیز اعتصاب خود را تا روز 6 مارس به تعلیق درآورده و تاکید کردند که توقف اعتصاب غذای آنان یا ازسرگیری آن بستگی به حکم صادره از دادگاه صهیونیستی در تاریخ 6/3/2013 خواهد داشت و اعتصاب غذای خود را به این خاطر متوقف کرده اند که دادستان صهیونیستی اعلام کرده که قصد تثبیت بازداشت موقت آنان را ندارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جلسه دادگاه این دو اسیر فلسطینی در بیمارستان "اساف هروویه" برگزار شد، به گونه ای که قعدان و عز الدین بر روی ویلچر و در وضعیت سلامت ناگوار و نامناسبی در این جلسه حضور یافتند و شماری از مسئولان دادستانی رژیم صهیونیستی و مشاوران برجسته آن نیز در جلسه دادگاه حضور داشتند و طی آن قاضی دادگاه به اظهارات مفصلی در مورد وضعیت سلامت این دو اسیر اعتصاب کننده غذا گوش داد و دستور داد تا جلسه ویژه ای در تاریخ 6/3/2013 به منظور بحث و بررسی پرونده های سری و محرمانه در مورد این دو اسیر تشکیل شود.

اسیر طارق قعدان و جعفر عز الدین از 93 روز پیش در اعتراض به بازداشت موقت خود به دست نظامیان رژیم صهیونیستی بدون هیچ اتهام و مدرک یا محاکمه‌ای، دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول