اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء:

نمایشگاه کتاب حوزه فرصت به اشتراک گذاشتن تجربه‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء گفت: نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه فرصت مناسبی برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌ها و پیشرفت‌ها از منظرها و دیدگاه‌های مختلف است.

نمایشگاه کتاب حوزه فرصت به اشتراک گذاشتن تجربه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مرتضی جوادی آملی در خصوص برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه اظهار کرد: این نمایشگاه در حقیقت مظهر و نمایانگر رشد و پیشرفت در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اخلاقی در حوزه‌های علمیه است.

وی خاطرنشان کرد: قطعا در معرض نمایش گذاشتن آثار و تألیفات محققان و پژوهشگران حوزوی و سال‌ها تلاش مجدانه فضلا و اساتید حوزه‌های علمیه کار بسیار مناسب و پسندیده‌ای است که در راستای تبیین و ارائه علوم و معارف اسلامی و انسانی بسیار موثر است.

مدیر بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء گفت: برگزاری این نمایشگاه از نظر آشنا ساختن عامه مردم با فعالیت‌های علمی و فرهنگی حوزویان و مجاهدت‌هایی که بدون شک زیر پوشش اشراف حضرت بقیةالله(عج) است، بسیار مهم و موثر بوده و متدینین و علاقه‌مندان به ساحت قرآن و عترت(ع) را از منابع غنی دینی و معنوی برخوردار می‌سازد.

وی همچنین پیشرفت و توسعه در عرصه تألیف و انتشار کتب دینی و حوزوی را در گرو تبادل اطلاعات و تجارب فعالان این عرصه و آگاهی از اقدامات انجام شده دانست و گفت: نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه فرصت مناسبی برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌ها و پیشرفت‌ها از منظرها و دیدگاه‌های مختلف است.

وی بر ضرورت رفع موانع و محدودیت‌ها برای ارائه و تبیین آرا و نظرات گوناگون تاکید کرد و گفت: باید اجازه دهیم سئوالات و شبهات در مجامع علمی مطرح شود تا بتوانیم پرسش‌های مناسب و مستدل را برای پاسخگویی به این شبهات و واکسینه کردن جامعه آماده کنیم تا از قدرت تخریب شبهات در میان نسل جوان و نوجوان بکاهیم.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول