اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/

ماهان نباید تجربه فصل قبل را تکرار کند

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال ماهان باید تمام تلاشش را به کار بگیرد که در بازی سوم و چهارم برابر مهرام به پیروزی رسیده و سرنوشت صعود را به بازی پنجم بکشاند.

ماهان نباید تجربه فصل قبل را تکرار کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدارهای سوم و چهارم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال روزهای جمعه و شنبه پیگیری می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به فینال مشخص شود.

تیم ماهان که دو بازی نخست و دوم را که به میزبانی مهرام برگزار شده بود، به این تیم واگذار کرد، در دیدارهای سوم و چهارم از امتیاز میزبانی بهره‌مند بوده و با تکیه بر این امتیاز به دنبال برتری برابر حریفش است.

دیداری مرحله نیمه نهایی به صورت سه برد از پنج بازی برگزار می‌شود و شاگردان محسن صادق‌زاده برای اینکه فرصت صعود به فینال را از دست ندهند، باید در دیدار سوم به طور حتم پیروز شوند.

تیم ماهان فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی با شکست برابر پتروشیمی از صعود به فینال بازماند و هواداران این تیم تمایل ندارند یک بار دیگر تجربه فصل قبل برای آن‌ها تکرار شود.

به گزارش فارس، در دیگر دیدار این مرحله تیم‌های پتروشیمی و شهرداری گرگان به مصاف هم می‌روند، ضمن اینکه در دو دیدار قبلی تیم پتروشیمی به برد دست یافت، تا شانس خود را برای صعود به فینال افزایش دهد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول