اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بسیج اقتصادی وزارت صنعت:/1

شیر تضمینی خریداری می‌شود/ کارخانه‌دار حق تعیین تعرفه را ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بسیج اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت به خرید تضمینی شیر اشاره کرد و گفت: هیچ دامدار و کارخانه‌داری حق تعیین تعرفه‌ای غیر از قیمت شیر تضمینی را ندارد.

شیر تضمینی خریداری می‌شود/ کارخانه‌دار حق تعیین تعرفه را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، بهمن حاجعلی بعدازظهر امروز در چهاردهمین جلسه ستاد تنظیم بازار که در استانداری مازندران با حضور اتحادیه‌های دامداری و صنوف برگزار شد، اظهار داشت: مازندران به لحاظ مسافرپذیر بودن باید تدابیر لازم برای نوروز 92 اندیشیده شود.

وی افزود: امسال بالاترین ذخیره‌سازی ارزاق عمومی صورت گرفته و جای نگرانی کمبود کالاهای اساسی نیست.

این مسئول کشوری با اشاره به اینکه به اندازه کافی ذخیره‌سازی گوشت مرغ انجام گرفته است، بیان داشت: عرضه مستقیم گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب 4 هزار و 800 تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اتحادیه توزیع‌کنندگان مرغ با شناسنامه مشخص در شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همکاری‌های لازم سازمان دامپزشکی و نیروی انتظامی برای نظارت عرضه سیار مرغ با ماشین‌های دارای یخچال در مازندران وجود داشته باشد.

مدیرکل بسیج اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه هدف ما تثبیت قیمت گوشت مرغ در سطح بازار است، یادآور شد: تدابیر وزارت صنعت، معدن و تجارت جلوگیری از خروج و قاچاق دام از مرزهای کشور است.

حاجعلی با بیان اینکه اعتبار مناسبی برای حمل میوه به دیگر استان‌ها کشور داده شد، خاطرنشان کرد: اتحادیه باغداران برای افزایش کیفیت و کاهش قیمت میوه تلاش کند.

وی تامین نهاده‌ها را مهم‌ترین بخش تولید دانست و ادامه داد: تامین نهاده‌ها از محل ارز مرجع است و تمام توان شرکت پشتیبانی امور دام به بحث تامین نهاده‌ها است.

مدیرکل بسیج اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال آینده در تامین نهاده‌ها دام مشکلی نداریم، افزود: با تامین نهاده‌ها می‌توان با خیال راحت برای قیمت لبنیات تصمیم‌گیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه قسمت عمده‌ای از نهاده‌های دامی در انبارها ذخیره شده است، بیان داشت: هیچ بازار آزادی را برای نهاده‌های دامی نمی‌پذیریم.

این مسئول با اشاره به اینکه در تامین نهاده‌های دامی واردات نداریم، خاطرنشان کرد: اگر ارز نهاده تامین شود واردات صورت می‌گیرد.

حاجعلی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در سال، 6 هزار تن استحصال سبوس در مازندران صورت می‌گیرد، اظهار داشت: در تامین سبوس نیز بازار آزاد نداریم.

وی به خرید تضمینی شیر اشاره کرد و گفت: هیچ دامدار و کارخانه‌داری حق ندارد غیر از قیمت شیر تضمینی تعرفه تعریف کند.

انتهای پیام/86006/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول