اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر ارشاد:

وزارت ارشاد از نشر کتب دینی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر حمایت این وزارتخانه از نشر کتب دینی در مراحل مختلف از جمله تحقیق و چاپ تاکید کرد.

وزارت ارشاد از نشر کتب دینی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی‌اصغر پورمحمدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه گفت: وزارت ارشاد قراردادهای زیادی با ناشران و محققان در زمینه کتب دینی دارد و برای وام دادن به ناشران نیز مذاکراتی با بانک‌ها داشته است.

وی با بیان اینکه تیراژ کتاب در کشور باید بالا باشد تصریح کرد: متاسفانه کتاب خوب در کشور کم چاپ می‌شود که باید این وضع اصلاح شود ضمن اینکه کتاب‌ها باید جهت‌دار چاپ شوند.

پورمحمدی گفت: با وجود امکانات و ابزارهای مدرن ارتباطی هنوز ارزش کتاب و کتابخوانی به قوت خود باقی است.

وی با اشاره به گرانی کاغذ و اقلام مرتبط با حوزه نشر افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش زیادی می‌کند که سهمیه مناسب کاغذ و سایر اقلام را برای ناشران و دست‌اندرکاران حوزه نشر فراهم کند تا این صنعت رونق خود را همچنان حفظ کند.

پورمحمدی بر ضرورت حمایت از کتب حوزوی تاکید کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم از این بخش حمایت بیشتری کنیم اما محدودیت‌های مالی مقداری دست این وزارتخانه را بسته است.

نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه از هشتم تا پانزدهم اسفندماه از ساعت 9 الی 12 و 15 الی 20 و 30 دقیقه در مجتمع امام خمینی  پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/2258/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول