اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا:

طلاب به نیازهای روز توجه داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا با تاکید بر توجه طلاب به نیازهای روز گفت: وقتی توان روحانیت متناسب با نیازهای روز ارائه شود برای مردم بسیار جالب بوده و به طور قطع چنین فعالیتی اثرگذار است.

طلاب به نیازهای روز توجه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه‌های تبلیغ گروهی تصریح کرد: مردم بیشتر روحانیت را در عرصه تبلیغ سنتی و مساجد دیده و می‌شناسند و این نمایشگاه می‌تواند فعالیت طلاب در عرصه‌های دیگر را به اقشار مختلف نشان دهد.

وی با تاکید بر توجه طلاب به نیازهای روز افزود: وقتی توان روحانیت متناسب با نیازهای روز ارائه شود برای مردم بسیار جالب بوده و به طور قطع چنین فعالیتی اثرگذار خواهد بود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ادامه داد: آنچه در فعالیت‌های گروه‌های تبلیغی مشاهده می‌شود خلوص و دلسوزی است و بر همین اساس توانسته‌اند کارهای بزرگی را به ارمغان بیاورند.

وی بیان داشت: مسئولان و متولیان فعالیت‌های فرهنگی باید به گروه‌ها تبلیغی توجه ویژه‌ای داشته باشند و از ظرفیت آن‌ها استفاده کنند و همچنین نیازهای این گروه‌ها را مورد عنایت قرار دهند.

انتهای پیام/2258/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول