اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

منازعات سیاسی را پایان دهیم / ایران به ثبات و آرامش نیاز دارد

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به منازعات سیاسی در کشور پایان دهیم چرا که سال‌های آینده کشور نیازمند آرامش و ثبات است و مدیریت توانمند با برنامه اقتصادی متناسب دوای درد این شرایط خواهد بود.

منازعات سیاسی را  پایان دهیم / ایران به ثبات و آرامش نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محسن رضایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مسئولان شرایط کنونی را مثل ماشینی که در سرازیری افتاده و راننده هم بیرون آمده به حال خود رها کرده‌اند، اظهار کرد: مسئولان شرایط کنونی اقتصاد را جدی بگیرند که این گام اصلی‌ترین و مهمترین گام است تا بر آنچه که در حال وقوع است اشرافیت داشته باشند.

دولت و مجلس غافلگیر شدند

وی به نبود پیش‌بینی برای شرایط اقتصادی کنونی از سوی مجلس و دولت اشاره کرد و گفت: مجلس و دولت در مقابل شرایط اقتصادی فعلی غافلگیر شدند در حالی که باید از قبل شرایط اقتصادی امروز را پیش‌بینی می‌کردند و به اندازه کافی آمادگی برای خنثی کردن شرایط کنونی داشتند.

رضایی راه حل شرایط اقتصادی فعلی را در سه مورد خلاصه کرد و گفت: برای عبور از این شرایط باید مدیریت کشور اصلاح شود سپس برنامه اقتصادی متناسب با شرایط کنونی اتخاذ شده و مهمتر از همه به منازعات سیاسی در کشور پایان دهیم چرا که سال‌های آینده کشور نیازمند آرامش و ثبات است و مدیریت توانمند با برنامه اقتصادی متناسب دوای درد این شرایط خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان شب‌ها نخوابند، فکر کنند و از تمام نیروها، اهرم‌ها، امکانات و توانمندی‌های موجود استفاده کنند باز هم در انجام کار کم گذاشته اند، چه برسد به اینکه به مسائل حاشیه‌ای سیاسی بپردازند.

رضایی با یادآوری شرایط کنونی گفت: ما در شرایطی نیستیم که بتوان کوچکترین بی‌توجهی نسبت به مسائل اقتصادی کشور کرد.

طرفداران تراکتورسازی استانداردی برای بازی‌های بین‌المللی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که جزو تماشاگران ویژه بازی تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات بود، در این باره نیز گفت: بازیکنان خیلی بهتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد کار کردند و جانانه جنگیدند.

رضایی افزود: تیم الجزیره تیم بسیار قوی است ولی برتری تیم ما کاملا در زمین احساس می‌شد.

وی ضمن تبریک به همه طرفداران، بازیکنان و مسئولان گفت: به هواداران متین و مودب تراکتورسازی که به موقع تیم را حمایت و تشویق کردند باید دست مریزاد گفت.

رضایی رفتار مودبانه طرفداران تراکتورسازی را استانداردی برای همه بازی‌های بین‌المللی دانست و گفت: اینکه طرفداران با اخلاق خوب و متانت تیم خود را تشویق کنند باید در همه بازی‌های ورزشی الگو باشد.

وی در پایان به مزاح گفت: داورها هم مثل اینکه چینی بودند و چینی ها اجناسشان قابل تعریف نیست. 

انتهای پیام/60002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول