اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز به کار همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در یزد

خبرگزاری فارس: نخستین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در یزد آغاز به کار کرد.

آغاز به کار همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، این همایش صبح امروز با حضور بیش از 100 مؤسسه صنعتی از سراسر کشور، اتاق‌های بازرگانی کشور، انجمن‌های صنعتی و علمی و تشکل‌های دانشگاهی در یزد گشایش یافت.

هدف از برگزاری این همایش، استفاده از امکانات موجود در تولید فناوری در کشور و نیز انتقال تولیدات کارآفرینان به نسل جوان و آینده‌ساز اعلام شده است.

بر این اساس اتاق بازرگانی یزد به نمایندگی از اتاق‌های بازرگانی کشور و مؤسسه آموزشی پژوهشی اتاق بازرگانی ایران با همکاری انجمن‌های صنعتی و علمی تشکل‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز علمی آموزشی استان اقدام به برگزاری همایش کرده است.

این همایش از امروز به مدت دو روز در محل اتاق بازرگانی استان یزد برگزار می‌شود که اساتید،کارآفرینان مجرب و دانشجویان کارآفرین از سراسر کشور در آن حضور دارند.

همچنین در این همایش پنج پنل تخصصی پیش‌بینی شده است که با موضوعات نحوه ارتقای فرهنگ کار در جامعه، راهکارهای استفاده از دستاوردهای علمی دانشگاه‌ها در صنعت، راهکارهای استفاده از کارآفرینان در دانشگاه‌ها، تنگناهای پیش روی مسیر ارتباط صنعت و دانشگاه و نیز تبیین مدل ارتباطی صنعت و دانشگاه ارائه خواهد شد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد پنل تخصصی تبیین مدل ارتباطی صنعت و دانشگاه را عنوان پایلوت در یزد اجرا خواهد کرد و نتیجه آن را سال آینده در در همایش بعدی اعلام می‌کنند.

در این همایش 300 نفر از کارشناسان، محققان و فعالان صنعتی در حوزه‌های صنعت، اقتصاد، مدیریت اقتصادی و صنعتی و ارتباط این موارد با دانشگاه‌ها به تبادل اطلاعات می‌پردازند.

سخنرانی اساتید دانشگاه‌ها و برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای آموزشی اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور از دیگر برنامه‌های این همایش است.

به گزارش فارس، 50 مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که 22 مقاله طی دو روز به صورت پوستر و سخنرانی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/90004/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول