اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر آیت‌الله لاریجانی به گلستان -5

برنامه‎های سفر دو روزه آیت‌الله لاریجانی در گرگان آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: با ورود آیت‎الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به فرودگاه گرگان، برنامه‎های سفر دو روزه وی به استان گلستان آغاز شد.

برنامه‎های سفر دو روزه آیت‌الله لاریجانی در گرگان آغاز شد

احمد فاضلیان صبح امروز در فرودگاه بین‎المللی گرگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: آیت‎الله آملی لاریجانی در نخستین روز سفر به گلستان در گلزار شهدای گرگان حضور یافته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‎کند.

وی افزود: رئیس قوه قضاییه سپس به دیدار خانواده‎های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان رفته و بعدازظهر امروز نیز با قضات استان دیدار می‎کند.

در این سفر بخشی از مشکلات قضایی مردم گلستان رفع می‎شود

‎رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه به منظور دیدار با مدیران استانی در جلسه شورای اداری استان حضور می‎یابد.

فاضلیان تصریح کرد: سفر آیت‎الله آملی لاریجانی به استان گلستان دو روزه و با هدف بررسی مشکلات قضایی مردم و دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان است.

وی ابراز امیدواری کرد که در این سفر بخشی از مشکلات قضایی مردم استان گلستان رفع شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان اظهار داشت: سفر رئیس قوه قضاییه به استان گلستان برای نخستین بار در طول 34 سال گذشته صورت گرفته است.

فاضلیان اضافه کرد: به طور قطع این سفر می‎تواند برای مردم، کارکنان و قضات استان دستاوردهای مثبتی به همراه داشته باشد.

به گفته وی، همزمان با این سفر، امشب، هنگام نماز مغرب و عشاء، پنج نفر از مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه در مساجد گلشن، جامع، امام رضا (ع)، آذربایجانی‎ها و جوادالائمه (ع) گرگان حضور یافته و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‎شوند.    

یک هیئت 12 نفره به نمایندگی از آیت‎الله لاریجانی با مردم دیدار می‌کنند

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه داد: علاوه بر این یک هیئت 12 نفره متشکل از مسئولان عالی قضایی نیز به نمایندگی از آیت‎الله لاریجانی فردا با مردم شهرهای آزادشهر، آق‎قلا، بندرترکمن، کردکوی، کلاله، گنبدکاووس و علی‎آبادکتول دیدار می‎کنند.

انتهای پیام/2307/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول