اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/ لیگ برتر فوتسال/

هفته یک امتیازی فوتسال تبریز

خبرگزاری فارس: هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور تنها با کسب یک امتیاز برای تبریز همراه بود.

هفته یک امتیازی فوتسال تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم‌های دبیری تبریز و هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی مقابل حریفان خود شکست خورده و شهرداری تبریز نیز با تساوی به یک امتیاز دست یافت.

دبیری تبریز شامگاه امروز در سالن علوم پزشکی تبریز میزبان تیم حفاری خوزستان بود. بازیکنان دبیری که حریف خود را دستکم گرفته بودند در ده دقیقه ابتدایی بازی با دریافت سه گل از مهمان خود عقب افتادند. اما در ادامه بازی فرهاد فخیم با یک ضربه شروع مجدد  یکی از گل های خورده را پاسخ داد. در آخرین دقیقه بازی در نیمه اول بازیکنان حفاری در محوطه جریمه روی جواد اصغری مقدم خطا کرده که داور پنالتی مسلم را برای دبیری نگرفت و برگشت همان توپ یک ضربه پنالتی را برای  تیم حفاری اعلام کرد تا شاگردان ابطحی با نتیجه چهار بر یک از میزبان خود پیش افتادند.

با آغاز نیمه دوم بازیکنان تیم دبیری بعد از راهنمایی های سرمربی خود شهرام دبیری متحول شده و توسط جواد اصغری مقدم(دو گل) و علی ابراهیم بیگی بازی را به تساوی بکشانند.

در حالی که دو دقیقه  به اتمام بازی باقیمانده بود و تیم دبیری به زدن گل پیروزی بخش حمله می کرد، تیم حفاری در دو ضد حمله به گل دست یافته و 3 امتیاز این بازی را کسب کردند.

ضعف داوری این بازی مشهود بود و در چندین مورد به ضرر تیم دبیری بود.

در ساوه نیز  بازی شهرداری تبریز با همنام خود به تساوی دو بر دو منجر شده و در قم و در بازی بدون تماشاگر صبای قم با نتیجه 9 بر 4 تیم هلال احمر را مغلوب کرد.

در یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها دبیری تبریز با 37 امتیاز تیم چهارم جدول است و شهرداری تبریز  با 36 امتیاز در رده ششم جای گرفته و هلال احمر نیز با 16 امتیاز تیم یازدهم جدول است.

در هفته پایانی دبیری تبریز در اهواز به مصاف گاز خوزستان می‌رود. شهرداری تبریز میزبان گیتی پسند اصفهان است و هلال احمر نیز از میثاق تهران پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/60002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول