اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیمی که افتخار ایران خواهد شد

نمره 20 برای تیم تراکتورسازی و تماشاگرانش/سربلند از ‌نخستین آزمون آسیایی‌

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی تبریز در نخستین بازی آسیایی خود با ارائه بازی فراتر از انتظار، زنگ خطر را به سایر تیم‌های آسیایی به صدا درآورد.

نمره 20 برای تیم تراکتورسازی و تماشاگرانش/سربلند از ‌نخستین آزمون آسیایی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شاگردان تونی اولیویرا در یک بازی برتر موفق شدند با زدن سه گل ضمن خط و نشان کشیدن به سایر تیم‌های این گروه، به صدر جدول صعود کرده و انتقام ناکامی سایر تیم‌های ایرانی را از الجزیره امارات بگیرند.

با وجود اینکه حضور 90 هزار تماشاگر و استرس موجود می‌توانست در روند بازی تراکتورسازی نتیجه منفی داشته باشد، اما  تراکتورسازان از حضور هواداران خود انرژی گرفته و این تیم الجزیره بود که اسیر میزبان خود شده و بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کردند.

در  این دیدار ‌از تیم تراکتورسازی سید صالحی با زدن یک گل و یک پاس گل، بیشترین نقش در این پیروزی داشت، اما نباید از تلاش سایر بازیکنان نیز چشم پوشید.

در درون دروازه مهدی ثابتی با تجربه قرار داشت که در نیمه نخست یک موقعیت استثنایی را از حریف گرفت.

خط دفاعی به رهبری مرتضی اسدی روز خوب و کم اشتباهی را سپری نموده و در خط هافبک نیز تنوع برنامه‌های تاکتیکی مشهود بود و پاس‌های عالی لوپز و کریمیان مدافعان تیم عربی را آزار دادند.

در خط حمله سیدصالحی، محمد ابراهیمی و جواد کاظمیان روز بسیار خوبی را سپری کردند و مسعود ابراهیم زاده نیز که در نیمه دوم به میدان فراخوانده شده بود با گل خود طلسم عدم گلزنی هایش را شکست.

بیش از یک سال بود که ابراهیم‌زاده موفق به گلزنی نشده بود.

تعویض‌های خوب تونی و تاکتیک‌هایش در برتری تراکتورسازی بسیار موثر بود و وی به خوبی توانسته بود روحیه تهاجمی به تیمش تزریق کند.

 

آفرین به تماشاگران تراکتورسازی تبریز

آسیا به تماشاگران تراکتورسازی افتخار خواهد کرد. در کنار تیم تراکتورسازی، تماشاگران این تیم نیز از برندگان این بازی بودند. 90 هزار تماشاگر حاضر در در ورزشگاه فقط به تشویق تیم خود پرداخته و کوچک‌ترین اهانتی را به تیم حریف نکردند.

امروز آسیا با پدیده جدید تماشاگران تراکتورسازی آشنا شد که طول 90 دقیقه به تشویق و حمایت تیم خود پرداخته و هیچ گونه مسئله حاشیه‌ای در ورزشگاه ایجاد نکردند.

یار دوازدهم ‌تراکتورسازی در این پیروزی نقش پر رنگی داشته و امروز آسیا به تراکتورسازی بابت داشتن چنین تماشاگرانی افتخار خواهد کرد که در این بازی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی خود را به نمایش گذاشته و نشان دادند که فراتر از آسیا هستند.

انتهای پیام/60002/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول