اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان:

نهضت حفظ قرآن در سطح مدارس لرستان آغاز شده است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان گفت: نهضت حفظ قرآن در سطح مدارس لرستان آغاز شده است.

نهضت حفظ قرآن در سطح مدارس لرستان آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی قربانی صبح امروز در مراسم دیدار معاونان، مربیان پرورشی و دبیران تربیتی آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در لرستان که به مناسبت سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی در بیت امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: طی سال جاری نهضت حفظ قرآن با حضور 91 هزار و 700 نفر از دانش‌آموزان حافظ قرآن در راستای گسترش فرهنگ عترت و معنویت در سطح مدارس لرستان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در تمام مدارس لرستان نماز جماعت برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: زنگ نماز در همه مدارس لرستان زده می‌شود و دانش‌آموزان به مدت 20 دقیقه در نماز جماعت آن مدرسه حاضر می‌شوند.

قربانی خاطرنشان کرد: جریان تربیت باید در همه زمینه‌ها از جمله تربیت اجتماعی، اقتصادی، مدنی، دینی و ... اتفاق بیافتد زیرا اگر این گونه عمل شود در آینده هیچ گونه مشکلی از لحاظ تربیتی نداریم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان گفت: در سال جاری 104 مربی قرآن در سطح لرستان جذب سازمان آموزش و پرورش شده است.

وی تصریح کرد: طی سال جاری سرانه مطالعه کتاب دانش‌آموزی را از 4.5 به 5.2 جلد برای هر نفر رسانده‌ایم که این خود یک امر مهم است.

قربانی خاطرنشان کرد: طی سال جاری یک میلیون و 500 هزار کتاب مورد استفاده دانش‌آموزان لرستانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 790 جلسه گفتمان سیاسی در 500 مدرسه لرستان صورت گرفته است خاطرنشان کرد: 686 طلبه روحانی به مدارس استان لرستان برای برپایی نماز جماعت در سال جاری اعزام شده است.

قربانی بازگشایی چهار مدرسه امین، کسب رتبه اول مراکز مشاوره‌ای کشور، کسب شش رتبه اول تا سوم در مسابقات اذان کشوری، اجرای سرود هزار و 357 نفری دانش‌آموزان لرستانی و اعزام 22 هزار نفر از دانش‌آموزان لرستانی که راهیان نور را از جمله برنامه‌های معاونت پرورشی آموزش و پرورش طی سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/2304/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول