اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خبر داد

41 مدرسه قرآنی در سطح لرستان راه‌اندازی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: طی سال جاری 41 مدرسه قرآنی در سطح استان لرستان راه‌اندازی شده است.

41 مدرسه قرآنی در سطح لرستان راه‌اندازی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام کلانتری صبح امروز در دیدار معاونان، مربیان پرورشی و مشاوران و دبیران تربیتی با نماینده ولایت فقیه در لرستان ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت کارهای بزرگی را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه نهاد امور تربیتی یک هدف نهایی دارد که آن هدف هم تزکیه انسان ها است افزود: نهاد امور تربیتی با اهدافی که از ابتدای انقلاب پیگیری کرده در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، شناخت استعدادهای آنان و به فعلیت رساندن این استعدادها توانسته نقش مهمی را در تمام زمینه‌ها ایفا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ثمره این نهاد تربیتی را می‌توان ولایت و رهبری نسل جوان در دوران دفاع مقدس و ساختن فضاهای فرهنگی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اشاره کنیم.

کلانتری خاطرنشان کرد: نهاد امور تربیتی تلاش کرده که در تحکیم مبانی خانواده نقش مهمی را ایفا کند و تاکنون نیز این نهاد موفق عمل کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: موفقیت‌هایی که امور تربیتی در سال‌های بعد از انقلاب کسب کرده همه آن ها در سایه خدای متعال، امام راحل و مقام معظم رهبری و مسئولان دلسوز نظام بوده است.

کلانتری تصریح کرد: ما امروز زمینه به فعلیت رساندن استعدادهای دانش‌آموزان را در سطح لرستان ایجاد کرده‌ایم و در این هفته نیز از مربیان پرورشی و تربیتی به طور ویژه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم از تمام کسانی که در بحث تربیت اسلامی یاری‌گر آموزش و پرورش بوده است تقدیر کنیم افزود: در این زمینه نقش ائمه جمعه در سطح لرستان به ویژه نماینده ولی فقیه در لرستان یک نقش مهم و قابل تقدیر است.

کلانتری خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش لرستان در تمام زمینه‌های تربیتی نقش‌آفرینی کرده و به یاری خدا کارهای بزرگی در زمینه پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان انجام داده است.

انتهای پیام/2304/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول