اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

سپاهان برای شکست النصر انگیزه بسیاری دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: میلان سوشاک با توجه به مصدومیتش بازی سپاهان با النصر امارات را از دست داد اما سایر بازیکنان سپاهان برای همراهی این تیم مشکلی ندارند و برای شکست دادن النصر انگیزه بسیاری داریم.

سپاهان برای شکست النصر انگیزه بسیاری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا دو تیم سپاهان و النصر امارات در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند.

میلان سوشاک مدافع تیم سپاهان که در تمرین دو روز قبل این تیم دچار مصدومیت شد، امکان همراهی سپاهان را از دست داد و نمی‌تواند در دیدار با النصر به میدان برود اما سایر بازیکنان سپاهان مشکلی برای همراهی این تیم ندارند و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌توانند به میدان بروند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی این تیم در آستانه دیدار با تیم النصر امارات گفت: شرایط تیم سپاهان برای مصاف با النصر خوب بوده و بازیکنان با انگیزه بالایی برای حضور در این دیدار آماده می‌شوند.

رسول خوروش افزود: با توجه به اینکه دیدار با النصر نخستین بازی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیاست، انگیزه بسیاری برای برد در این دیدار داریم.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول