اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون‌ پرورشی دبیرستان سراج کرمانشاه:

تحقق اهداف تربیتی در مدارس نیازمند همکاری والدین است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی دبیرستان سراج کرمانشاه گفت: تحقق اهداف تربیتی و دینی در مدارس کرمانشاه نیازمند همکاری والدین است و باید سرمایه‌گذاری لازم در این زمینه انجام شود.

تحقق اهداف تربیتی در مدارس نیازمند همکاری والدین است

مسعود دژپسند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه درصدد محکم‌ کردن پایه‌های عقیدتی دانش‌آموزان در خصوص مسائل‌ شرعی و اسلامی هستیم، اعلام کرد: از نظر اخلاقی، علمی و پرورشی باید روی دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری کرد تا آینده جامعه به ‌بهترین شکل ساخته شود.

دژپسند با ذکر اینکه امروزه نسبت به دوران اصلاحات، بهای بیشتری به فعالیت‌های پرورشی داده می‌شود، تاکید کرد: سرمایه‌گذاری لازم در این زمینه انجام شده است و تحقق اهداف تربیتی در مدارس با همکاری خانواده‌ها امکان‌پذیر است.

وی برنامه‌های مخرب ماهواره را تهدیدی برای نسل نوجوانان و جوانان دانست و تصریح کرد: باید نسل جدید آموزش‌های لازم در زمینه مبانی اعتقادی و ارزش‌های اسلامی را ببینند.

معاون پرورشی دبیرستان سراج کرمانشاه با تاکید بر آموزش اخلاق به دانش‌آموزان و آشنا کردن آنان با تکالیف، ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، استفاده از فیلم و انیمیشن و برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله اقداماتی است که برای تقویت پایه‌های عقیدتی در دانش‌آموزان انجام می‌شود.

 وی در پایان سفرهای زیارتی راهیان‌نور را راهی برای آشناکردن دانش‌آموزان با گنجینه ارزشمند دوران دفاع‌مقدس دانست.

انتهای پیام/2700/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول