اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

ساخت و سازها در سیتی‌سنتر اصفهان اسلامی بوده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان در بازدید از سیتی‌سنتر اصفهان گفت: ساخت و سازها در این مجموعه اقتصادی، اسلامی بوده است.

ساخت و سازها در سیتی‌سنتر اصفهان اسلامی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امام جمعه اصفهان از مجموعه سیتی‌سنتر اصفهان بازدید کرد.

در این دیدار که حدود یک ساعت به طول انجامید، مسعود صرامی مدیر مجموعه سیتی سنتر اصفهان توضیحاتی را در مورد مجموعه سیتی سنتر به آیت‌الله طباطبایی ارائه داد و وی را با همه امور و پروژه‌های این مجموعه و روند ساخت و ساز آشنا کرد.

در ابتدای این بازدید حضرت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد از محل فروشگاه بزرگ سیتی سنتر بازدید کرد و پس از اتمام بازدید از فروشگاه کمیت و کیفیت را دو شاخصه مهم این فروشگاه دانست و تصریح کرد: بدون شک کمیت و کیفیت این محصولات می‌تواند سبب ترغیب و تشویق شهروندان به منظور تهیه اجناس و اقلام خود به این مجموعه شود.

وی تاکید کرد: این مجموعه بزرگ اقتصادی، فرهنگی یکی از بزرگترین و جذاب‌ترین مجموعه‌هایی بوده که تا کنون دیده‌ام.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان افزود: به دلیل اینکه من با چنین مجموعه‌هایی آشنایی دارم و تعدادی از آنها را در بعضی از کشورها از نزدیک دیده‌ام باید اعلام کنم این مجموعه با دیگر مجموعه‌های آنچنانی از لحاظ بزرگی و زیبایی قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: ساخت و ساز و راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی در کشور با مخالفانی و مخالفت‌هایی روبرو می‌شود که باید با عملکرد صحیح از این حساسیت‌ها کم کرد.

طباطبایی‌نژاد افزود: با توجه به این که در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم باید تمام معیارهای خود را با اسلام و روش‌های دینی تطابق بخشیم و باید روند حرکت و فعالیت در این پروژه هر چه بهتر و بیشتر به سمت فرهنگ اسلامی پیش رود که باید اعلام کنم بدون شک و با آشنایی امروز از این پروژه چنین حرکت‌های اسلامی در این مجموعه اتفاق افتاده که مدیریت صحیح این مجموعه این موضوع را سر لوحه کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه افراد سودجو می‌توانند از کوچک‌ترین مسئله چیز بزرگ ایجاد کند، اضافه کرد: ساخت و سازها اسلامی بوده و مشکلی از این نظر در مجموعه سیتی سنتر نبوده است.

مدیرعامل مجموعه سیتی سنتر اصفهان مشتری محوری، برابری و ارزش گذاری اجتماعی به شهروندان را از اساسی‌ترین معیارهای این مجموعه دانست و افزود: در این مجموعه تمامی شهروندان با هر موقعیت اجتماعی در کنار یکدیگر و با یک دید و به صورت برابر دیده می‌شوند و می‌توانند در کنار یکدیگر از مزایای این پروژه عظیم استفاده کنند.

مسعود صرامی در ادامه بازدید و با توحه به اخبارهای مختلف در مورد عدم رعایت معیارها و روش‌های اسلامی در ساخت و ساز در این پروژه آیت‌الله طباطبایی‌نژاد را از نزدیک نسبت به اقدامات انجام شده در این راستا قرار داد و افزود: نصایح و رهنمودهای جنابعالی در مورد رعایت معیارهای اسلامی در روند ساخت و ساز سرلوحه کار ما بوده و ما به خاطر این موضوع از قانون ساخت و ساز قسمت‌هایی از پروژه که با روش‌های اسلامی و دینی ما در تضاد بوده جلوگیری کردیم.

انتهای پیام/63001/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول