اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نگارستان اشراق قم صورت گرفت

برپایی نمایشگاه یازدهمین دو سالانه گرافیک در قم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره عرضه محصولات فرهنگی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی از برپایی نمایشگاه یازدهمین دو سالانه گرافیک هنرمندان استان قم در نگارستان اشراق خبر داد.

برپایی نمایشگاه یازدهمین دو سالانه گرافیک در قم

مرتضی عمرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: یازدهمین نمایشگاه دو سالانه طراحان گرافیک استان قم در سه بخش پوستر، جلد و نشانه به همت هنرمندان استان قم و انجمن تجسمی و با همکاری مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و نگارستان اشراق برگزار می‌شود.

وی افزود: از میان 755 اثر از 119 هنرمند طراح گرافیک استان 149 اثر از 57 طراح توسط اساتیدی همچون نجابتی، موسی‌زاده و قره‌گوزلو انتخاب شده و به نمایشگاه راه پیدا کرده است.

رئیس اداره عرضه محصولات فرهنگی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: آثاری از اساتید پیشکسوتی همچون یاقوتی، نجابتی، موسی‌زاده، دوست محمدی، قره‌گوزلو و هنرمندان دیگر در این نمایشگاه به چشم می‌خورند که بر ارزش و اعتبار آن می‌افزایند.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از پنج تا 17 اسفند ماه در ساعت‌های 9 تا 13 صبح و 17 تا 20 به نگارستان اشراق واقع در ابتدای خیابان شهدا، جنب صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

بخش جلد و نشانه یازدهمین دو سالانه گرافیک هنرمندان استان قم نیز همزمان در نگارخانه فرهنگ واقع در ابتدای خیابان دورشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ب30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول