اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

در دیدار با سفیر سوریه

ولایتی: دشمنان سوریه در حال بیدار شدن از توهمات خود هستند

خبرگزاری فارس: مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل، ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی روز پنج‌شنبه دمشق تاکید کرد دشمنان سوریه در حال بیدار شدن از توهمات خود هستند.

ولایتی: دشمنان سوریه در حال بیدار شدن از توهمات خود هستند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سانا، علی اکبر ولایتی در دیدار با سفیر سوریه در تهران گفت: گروههای تروریستی عامل این انفجار هستند و درحال ریختن خون ملت سوریه و در راستای خدمت به منافع اسرائیل هستند.

مشاور مقام معظم رهبری افزود: تعرض به سوریه تعرض به ساختار مقاومت در منطقه است که سوریه یکی از مهم‌ترین حلقه های آن است.

بر اساس این گزارش، وی بار دیگر بر حمایت ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب از سوریه در تمامی زمینه ها و عزم راسخ ایران جهت ادامه حمایت از سوریه و جبهه مقاومت تا پایان تاکید کرد.

ولایتی خاطرنشان کرد: دشمنان سوریه به خاطر ایستادگی مردم و آگاهی عمیق آنها نسبت به اصول ملی خود به رهبری «بشار اسد» در حال بیدار شدن از توهمات خود هستند که ظرف دو سال گذشته در آن غرق شده بودند. 

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب از وزارتخانه‌ها و نهادهای دو کشور در تمامی زمینه‌ها به ویژه حوزه های اقتصادی و تجاری خواست تا تلاش خود را برای کاهش پیامدهای ناشی از تحریم اقتصادی و تامین نیازهای دو کشور به کالاهای اساسی دوچندان کنند.

به گزارش سانا، «عادل محمود» سفیر سوریه نیز از مواضع جمهوری اسلامی ایران به رهبری آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در فراهم آوردن پایه‌های مقاومت ملت سوریه در رویارویی با نبرد آشکار علیه جبهه مقاومت تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/م.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول