اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:

جشنواره صدای بهار در طاقبستان و بیستون برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره صدای بهار در تعطیلات نوروزی به‌منظور ترویج آداب و رسوم کرمانشاه در طاقبستان و بیستون خبر داد.

جشنواره صدای بهار در طاقبستان و بیستون برگزار می‌شود

جلیل رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری جشنواره صدای بهار و استقبال از آن در محوطه تاریخی طاقبستان و محوطه جهانی بیستون و همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اجرای تور استان‌گردی یک روزه خبر داد و خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سیاه‌چادر و بررسی آداب‌ و رسوم شهرستان‌های مختلف، از جمله برنامه‌های در دست اقدام در تعطیلات نوروزی سال 92 در استان کرمانشاه است.

وی به دعوت از هنرمندان و هنرنمایی گروه‌های موسیقی استان‌های دیگر در کرمانشاه در تعطیلات نوروزی قبل از فرا رسیدن ایام فاطمیه اشاره و اعلام کرد: اجرای نمایش‌های خیابانی، موسیقی محلی و برگزاری غرفه‌های صنایع‌دستی در 14 شهرستان استان کرمانشاه از دیگر برنامه‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ایام نوروز است.

رحیمی بیان داشت: همچون سنوات گذشته، بسته‌های فرهنگی در تمامی مناطق استان توزیع خواهد شد و جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به برپایی سفره هفت‌سین در طاقبستان و بیستون در تعطیلات نوروزی، افزود: در طاقبستان و بیستون جشنواره صدای بهار با استفاده از آداب و رسوم تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و اقلام تبلیغاتی چاپ شده در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2700/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول