اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر:

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم و برای سال‌های بعد تداوم یابد

خبرگزاری فارس: دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر گفت: امیدوارم اکران جشنواره فیلم فجر در قم نقطه شروع خوبی باشد تا این برنامه در سال‌های آینده تداوم داشته باشد.

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم و برای سال‌های بعد تداوم یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا عباسیان در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم فجر در استان قم که با حضور هنرمندان و مسئولان در سینما وتوس برگزار شد، با اشاره به اینکه مسئولان اداره ارشاد قم امسال کار بزرگی را انجام دادند که فیلم‌های جشنواره را برای نخستین بار در قم اکران کردند، اظهار کرد: این موضوع که اکران استانی همزمان با تهران در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف کشور داشته باشیم، قابل تقدیر است و یکی از دغدغه‌های سینما دوستان را برطرف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم اکران جشنواره فیلم فجر در قم نقطه شروع خوبی باشد تا این برنامه در سال‌های آینده تداوم یابد تصریح کرد: باید تعداد سالن‌های سینما در قم هم بیشتر از این شود تا استقبال بیشتری از فیلم‌ها صورت گیرد.

*شاهد تنوع فیلم‌ها بودیم

دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با تاکید بر اینکه در جشنواره امسال شاهد تنوع فیلم‌ها بودیم، اظهار کرد: شاهد بودیم فیلم‌هایی توانستند با اقبال عمومی بیشتری مواجه شوند و مجموع سانس‌های فوق العاده جشنواره از میانگین سال‌های گذشته بالاتر بود.

*استقبال خوبی از فیلم‌های جشنواره شد

عباسیان با اشاره به اینکه امیدواریم اقبال عمومی را که در زمان جشنواره فیلم فجر داشتیم در زمان اکران عمومی فیلم‌ها نیز داشته باشیم، تصریح کرد: بحث دیجیتال اتفاق مهمی بود که در سال‌های آینده نیز باید پیگیری شود. 

انتهای پیام/78008/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول