اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بروجرد:

نظارت بیشتر بر قیمت کالاها ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بروجرد گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال نو باید بر قیمت کالاها در بازار بیشتر نظارت و توجه شود.

نظارت بیشتر بر قیمت کالاها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، بیژن داودی عصر امروز در جلسه تنظیم بازار که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، گفت: مسئولان باید در بازار نظارت مستمر و بیشتر داشته باشند و در این راستا با دلالان و سودجویان به شدت برخورد کنند.

وی افزود:‌ ثابت نبودن قیمت کالاها سبب بروز مشکلاتی شده است که مسئولان اجرایی باید برای رفع این مشکلات تلاش‌های زیادی کنند.

داودی ادامه داد: قیمت برخی از کالاها طی شش ماه گذشته حدود 140 درصد افزایش داشته است که اگر نظارت بیشتری در این رابطه صورت گیرد از روند افزایش قیمت کالا پیشگیری می‌شود.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بروجرد نیز گفت: از نیمه اسفند جاری نمایشگاه بهاره در بروجرد برپا می‌شود و در این نمایشگاه بیش از 50 تن گوشت قرمز منجمد در بین مردم توزیع می‌شود.

مرضیه مرادی اضافه کرد: در این نمایشگاه کالاها و اقلام مورد نیاز مردم با قیمت مناسب عرضه می‌شود و شوینده‌ها نیز با 20 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: تاکنون برای برپایی این نمایشگاه 70 غرفه ثبت‌نام شده و بروجرد تنها شهرستانی است که نمایشگاه بهاره آن آماده برپایی و همه این غرفه‌ها از واحدهای صنفی بروجرد هستند.

مرادی تصریح کرد: نمایشگاه بهاره از نیمه اسفند ماه به مدت 10 روز در بروجرد برپا است و مردم می‌توانند کالاهای خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول