اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور هنری شهرداری مشهد خبر داد

برپایی نمایشگاه‎های شخصی هنرمندان مشهدی در نوروز

خبرگزاری فارس: مدیر امور هنری شهرداری مشهد گفت: پل گالری‌های شهر مقدس مشهد جهت معرفی به هنرمندان برای عرضه آثار خود به فراخوان گذاشته شد.

برپایی نمایشگاه‎های شخصی هنرمندان مشهدی در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد،هادی مظفری اظهار داشت: امسال در مجموع 29 پل گالری که از رفت و آمد بیشتری برخوردار باشند، به قاب‌هایی جهت نمایش آثار هنری تجهیز شده‌اند و تاکنون پذیرای نمایشگاه‌های متعددی از آثار هنرمندان مشهدی در مناسبت‌های مختلف بوده‌اند.

مظفری افزود: در پل گالری‌ها عمدتا هنرهایی در حیطه هنرهای تجسمی همچون نقاشی، عکاسی خوشنویسی، کاریکاتور، گرافیک، تصویرسازی و ... به نمایش در می‌آیند.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا امسال باتوجه به جایگاهی که پل گالری‌های در عرصه فضاسازی شهر مقدس مشهد یافته‌اند، برنامه‌ریزی‌ها به طریقی صورت گرفته است که هر هنرمند می‌تواند یک نمایشگاه شخصی داشته باشد.

مدیر هنری شهرداری گفت: این اقدام در نوروز امسال برای نخستین بار صورت می‌گیرد و هنرمندان هر رشته هنری می‌توانند نمایشگاهی از آثار خود را به صورت مجزا در سطح شهر اکران نمایند.

وی تاکید کرد: تصاویر آثاری که به منظور اکران در شهر از سوی هنرمندان پیشنهاد می‌شود، بعد از ارزیابی‌های لازم معرفی می‌شوند و در نمایشگاه‌های موضوعی، به یکی از بهترین آثار جایزه نقدی، لوح تقدیر و نشان شهروند هنرمند از طرف شهردار مشهد اهدا می‌شود.

وی از کلیه هنرمندان در سطوح مختلف، هنرجویان، دانشجویان و نیز کلیه شهروندان درخواست کرد آثار خود را برای نمایش در پل گالری‌ها ارسال نمایند.

گفتنی است، کلیه اطلاعات لازم جهت ارسال آثار هنری ، مهلت تعیین شده و شرایط آثار و .. در متن فراخوانی که به همین منظور در سایت مدیریت امور هنری و همچنین سایت استقبال از بهار منتشر شده است، موجود است.

هنرمندان تا 15 اسفند ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار پیشنهادی خود را به منظور اکران در نمایشگاه شخصی خود واقع در پل گالری‎های شهر ارسال کنند.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول