اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

اقدامات اخیر در زمینه قطعی آب انتقالی به یزد تأسف برانگیز است

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد، اقدامات اخیر در زمینه قطعی آب انتقالی از اصفهان به یزد را تأسف برانگیز و ضربه به بیت‌المال خواند.

اقدامات اخیر در زمینه قطعی آب انتقالی به یزد تأسف برانگیز است

عزیزالله سیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در چند روز گذشته خطوط انتقال آب به یزد توسط برخی معترضان تخریب شده است که عملیات انتقال آب را با مشکل مواجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه یزد از نظر مخازن آب شیرین دچار محدودیت‌های بسیاری است و با این روند با مشکل جدی مواجه خواهد شد، خاطرنشان کرد: در همین زمینه با پیگیری‌های صورت گرفته در استان با مسئولان وزارت نیرو و تشکیل ستاد بحران، این مشکل به زودی رفع و جریان انتقال آب به یزد از سر گرفته می‌شود.

سیفی ابراز امیدواری کرد: با برقراری امنیت مسیر خسارت دیده خط انتقال آب از طرف مسئولان اصفهان، عملیات بازسازی تأسیسات هر چه سریع‌تر آغاز شود.

فرماندار یزد تأکید کرد: وجود منابع، معادن و ذخایر خدادادی به عنوان سرمایه ملی و انفال است که باید در مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی استفاده شود و هیچ کس حق ندارد از حق قانونی و شرعی بخشی از ایران اسلامی جلوگیری کند.

سیفی تاکید کرد: این حرکت عده‌ای از مردم به علت عدم آگاهی است که جای تأسف دارد و انتظار می‌رود مسئولان اصفهان به خوبی آن را مدیریت کنند.

فرماندار یزد ادامه داد: این حرکت خودسرانه در حالی صورت گرفته است که آب انتقالی به یزد تنها صرف شرب می‌شود و شایعه استفاده در گلخانه به شدت تکذیب می‌شود.

سیفی از عموم مردم شریف دارالعباده یزد خواست با صرفه جویی در مصرف آب شرب همگام با مسئولان تا رفع این مشکل همکاری لازم را به عمل آورند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم صرفه جویی تا رفع مشکل، آب شرب جیره‌بندی و به صورت تانکر به محلات ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2464/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول