اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خور و بیابانک:

باید زمینه رفاه و آسایش مسافران نوروزی فراهم شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خور و بیابانک گفت: باید زمینه رفاه و آسایش مسافران در شهرستان خوروبیابانک را فراهم و تکریم لازم به عمل آید.

باید زمینه رفاه و آسایش مسافران نوروزی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوروبیابانک، حسن فیروزی در نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفر خوروبیابانک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید زمینه رفاه و آسایش مسافران را فراهم و تکریم لازم به عمل آید.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی متولی تسهیلات نوروزی شهرستان با نزدیک شدن ایام تعطیلات، آماده میزبانی و ارائه خدمات به مسافران هستند.

فرماندار خوروبیابانک امنیت و آسایش مسافران را از بدو ورود تا خروج از شهرستان را مهم ارزیابی کرد و گفت: نظارت و کنترل بر هتل‌ها، رستوران‌های بین راهی، فروشگاه‌های مواد غذایی توسط شبکه بهداشت و درمان لازم و ضروری است.

وی افزود: مسئولان نهادها با اتخاذ تمهیدات ویژه به گونه‌ای عمل کنند که مسافران نوروزی با مشکل مواجه نشوند.

فیروزی ادامه داد: کمیته اسکان و پذیرایی با مسئولیت آموزش و پرورش، کمیته برنامه ریزی و پشتیبانی با مسئولیت صنعت، معدن و تجارت، کمیته حمل و نقل و سوخت با مسئولیت راه و شهرسازی، کمیته بهداشت و درمان با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان، کمیته خدمات شهری با مسئولیت شهرداری، کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی با مسئولیت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کمیته انتظامی و راهور با مسئولیت نیروی انتظامی و کمیته نظارت و ارزیابی با مسئولیت فرمانداری است.

وی فراهم کردن رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی و بسترهای لازم جهت اقامت و اسکان مسافران به تعداد لازم و مطلوب را مورد تاکید و خواستار تأمین آن شد.

فرماندار خوروبیابانک ضمن تاکید بر کنترل قیمت کالا، تامین میوه نوروزی، بازرسی و نظارت بر همه اصناف و نانوایی‌ها، تامین آب آشامیدنی‌ساکنان شهرستان و آب انبارهای بین‌ راهی و ذخیره سازی‌ کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خواستار تعامل و هماهنگی ادارات با یکدیگر شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به اسکان میهمانان، آماده سازی استراحتگاه‌های نوروزی، پارک‌ها، مدارس و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند لیست کشیک نوروزی همراه با شماره تلفن‌های ضروری خود را به دبیرخانه ستاد واقع در فرمانداری خوروبیابانک اعلام کنند.

این فرماندار اضافه کرد: ارائه خدمات و برقراری کشیک‌های نوروزی از سوی دستگاه‌ها از جمله مراکز بهداشتی درمانی، نانوایی‌ها، مراکز توزیع مواد غذایی، آماده سازی و پاک سازی پارک‌ها، میادین ورودی و خروجی شهرهای تابعه شهرستان برای اقامت مهمانان در دستور کار شهرداری و دستگاه‌های ذی‌ربط قرار دارد.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول