اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله پلی‌آف فوتبال امیدهای کشور

امید تیم امیدهای صنعت نفت کم‌رنگ شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امیدهای صنعت نفت آبادان در دیدار از دور رفت مرحله پلی‌آف امیدهای کشور در آبادان میزبان تیم استقلال اهواز بود که در پایان مغلوب حریف اهوازی خود شد.

امید تیم امیدهای صنعت نفت کم‌رنگ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال امیدهای صنعت نفت آبادان از دور رفت مرحله حذفی لیگ دسته اول امیدهای کشور عصر امروز در ورزشگاه تختی آبادان میزبان استقلال اهواز بود که این بازی در پایان با نتیجه سه بر یک به سود آبی‌های شهر اهواز به پایان رسید.

صنعت نفت ابتدا با گل رضا نقیمش در دقیقه 45 از حریف خود پیش افتاد، اما بازیکنان استقلال اهواز در نیمه دوم این دیدار سه بار در دقایق 48، 78 و 88 تک گل طلایی‌پوشان را پاسخ دادند.

داور این دیدار شش بار بازیکنان دو تیم را با کارت زرد خود جریمه کرد که سهم هرکدام از تیم‌ها سه اخطار بود، همچنین یک بازیکن صنعت نفت و یک بازیکن استقلال نیز با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند.

دروازه‌بان امیدهای استقلال اهواز در دقیقه 35 این دیدار در برخورد با مهاجم نفتی‌ها دچار مصدومیت شدید شد و توسط آمبولانس راهی بیمارستان شد.

بازی برگشت این دو تیم شنبه هفته آینده (12 اسفندماه) در زمین شماره دو ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول