اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد خبر داد

آغاز سومین مرحله نقاشی دیواری در فرون‌آباد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: در راستای زیبا سازی منظر شهری سومین مرحله از نقاشی دیواری در بلوار شهدای شهر اجرا شد.

آغاز سومین مرحله نقاشی دیواری در فرون‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند علیان دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای زیبا سازی منظر شهری و برنامه‌ریزی انجام شده در ارتباط با اجرای نقاشی دیواری در سطح شهر، سومین مرحله از نقاشی دیواری در بلوار شهدای شهر اجرا شد.

شهردار فرون‌آباد افزود: در این طرح بیش از1500متر مربع از دیوارهای این بلوار نقاشی و رنگ آمیزی شد.

وی در ادامه از اجرای نقاشی دیواری بوستان های سطح شهر و کمپینگ استراحتگاهی خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری نیز این دیوارها نقاشی خواهد شد.

علیان خاطرنشان کرد: اجرای نقاشی‌های دیواری پس از شناسایی و اولویت‌بندی دیوارهایی که پتانسیل طراحی و اجرای نقاشی دیواری دارند انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح‏‌ها در ارتقای روحیه مردم و افزایش نشاط در جامعه تأثیر بسزایی دارد، اظهار داشت: نهادینه کردن ایده‌ها و آرمان‌ها، کاهش آلودگی‌های بصری و تزیین فضای شهری از جمله اهداف ترسیم نقاشی دیواری در سطح شهر است.

این مدیر شهری با تاکید بر اینکه نقاشی‌های دیواری به عنوان هنری از گذشته های دور بوده است و به آثار تاریخی تبدیل شده است، گفت: این هنر بر دیوارهای شهر فرون آباد نیز می تواند به آثار تاریخی ماندگار تبدیل شود.

علیان یادآور شد: معمولاً نقاشی‌ های دیواری در جاهایی که تردد زیاد شهروندان را در پی دارد صورت می‌‌پذیرد و طبعا در سلیقه ‌سازی مردم بسیار مؤثر می‌‌باشد.

شهردار فرون‌آباد در پایان تصریح کرد: امید است بتوانیم با اجرای پروژه‌‌هایی از این قبیل رضایت حداکثری شهروندان عزیز شهر فرون‌آباد را در راستای زیباسازی سطح شهر جلب کنیم.

انتهای پیام/2462/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول