اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قم خبر داد

تجهیز بوستان‌های شهری برای اسکان موقت زائران

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری قم از تجهیز بوستان‌های شهری قم برای رفاه حال زائران و به منظور اسکان موقت مسافران خبر داد.

تجهیز بوستان‌های شهری برای اسکان موقت زائران

مهدی اصفهانیان مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت جغرافیایی شهر مقدس قم و حضور میلیونی زائران و مسافران در عش آل محمد اظهار داشت: شهرداری قم اقدامات ویژه‌ای را به منظور زیباسازی و تغییر سیمای شهر و همچنین ایجاد زمینه مناسب در راستای تأمین رفاه حال زائران و مسافران در شهر مقدس قم به اجرا می‌گذارد.

وی از برنامه‌های این معاونت برای خدمت‌رسانی بیشتر به زائران خبر داد و گفت: در همین خصوص برنامه‌ریزی لازم به منظور آماده‌سازی و تجهیز بوستان‌های بزرگ شهری برای اسکان موقت زائران و مسافران و نیز کاهش حجم ترافیک در هسته مرکزی و بستر رودخانه با همکاری دیگر ادارات استان صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم، گشت بازرسی پیاده مدیران حوزه، سازمان‌های تابعه و مناطق شهرداری از پارک‌ها و بوستان‌ها به منظور رفع نواقص و ایجاد زمینه مناسب برای بهره‌برداری مطلوب زائران و مسافران از امکانات و تجهیزات مربوطه را از دیگر برنامه‌های شهرداری در راستای افزایش کیفیت خدمات شهری عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه از 23 بهمن‌ماه در مناطق هشت‌گانه در حال اجرا است.

وی، شناسایی دقیق موارد و مشکلات پیش‌روی زائران و مسافران و بررسی و اقدام سریع در رفع آنها را از مزایای اجرای این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: این بازرسی‌ها به طور مستمر در تمام بوستان‌های بزرگ شهری با حضور مدیران مناطق و معاونین و مسئولان نواحی و فضای سبز مربوطه برگزار خواهد شد تا علاوه بر رفع نواقص احتمالی، نسبت به تجهیز این بوستان‌ها اقدام شود.

اصفهانیان مقدم از برپایی ستادهای اطلاع‌رسانی نوروزی در مبادی ورودی و هسته مرکزی شهر و پیرامون جمکران و حرم مطهر خبر داد و گفت: مسافران و زائران که قصد سفر به ‌شهر مقدس قم را دارند، می‌توانند نسبت به تأمین مایحتاج مورد نیاز خود اقدام کرده و راهنمایی لازم در خصوص دسترسی به اماکن زیارتی و اقامتی را دریافت کنند.

انتهای پیام/78001/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول