اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه امام حسین(ع):

ابعاد جنگ تحمیلی در دکترین نظامی جهان تحلیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: با توجه به اهمیت دوران دفاع مقدس ابعاد جنگ تحمیلی در دکترین نظامی جهان تحلیل می‌شود.

ابعاد جنگ تحمیلی در دکترین نظامی جهان تحلیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار الله‌نور نورالهی صبح امروز در یادواره 7 هزار شهید زن کشور و 322 شهید زن استان ایلام اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات جنگی در برابر دشمنان ایستادند.

وی ادامه داد: دشمنان با سرکردگی آمریکا به ایران اسلامی حمله‌ور شده و ملت ایران اسلامی با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی دشمنان را از سرزمین پهناور ایران دور کردند.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: عمق و ابعاد این دفاع به اندازه‌ای دشمنان را حیرت‌زده کرده که ابعاد مختلف جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی در دکترین نظامی جهان مورد تحلیل و توجه است.

نورا‌لهی تصریح کرد: دشمن با تجهیزات و امکانات فراوان و برخوردار از حمایت قدرت‌های استکباری، جنگی را علیه ملت ایران شروع کرد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: در مقابل این همه تجهیزات و امکانات ملت ایران تنها با سلاح رشادت و مقاومت در برابر آنان ایستادند.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی، جنگی نابرابر بود که در آن نکته‌های عبرت‌آمیز فراوانی وجود دارد.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: در این راه نیز بسیاری از جوانان این مرز و بوم جان خود را از دست داده و به شهادت رسیدند.

نورالهی ضمن تجلیل از برگزاری یادواره‌های شهدا، تصریح کرد: این یادواره‌ها از مهم‌ترین راه‌های شناساندن رشادت‌های ملت مقاوم ایران است.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع) گفت:  پایداری خانواده شهدا که در سایه تبعیت از ولایت فقیه صورت گرفته امروز الگویی برای ایستادگی ملت ایران است.

انتهای پیام/2246/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول