اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

با وجود انتقادات شدید قبلی

مک کین: من و همکارانم با «هیگل» همکاری خواهیم کرد

خبرگزاری فارس: سناتور جمهوریخواه آمریکا که پیشتر انتقادات شدیدی از نامزد جدید پست وزیر دفاعی آمریکا مطرح کرده بود،‌ در رویکردی جدید تائید نامزدی هیگل را بسیار محتمل خواند و گفت که از هیگل پشتیبانی خواهد کرد.

مک کین: من و همکارانم با «هیگل» همکاری خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، «جان مک کین» سناتور جمهوریخواه ایالت «آریزونا» با اشاره به اینکه انتظار دارد نامزدی «چاک هیگل» هم حزبی خود از ایالت نبراسکا برای جانشینی «لئون پانتا» وزیر دفاع فعلی این کشور توسط سنا تائید شود، اعلام کرد که از هیگل پشتیبانی خواهد کرد.

مک کین پیشتر انتقادات سرسختانه ای علیه هیگل مطرح کرده است.

سناتور جمهوریخواه آریزونا در جریان سفر خود به مکزیک با اشاره به اینکه هیگل در جنگی که بر سر تائید سمت او به راه افتاد، آسیب دیده است، اعلام کرد که او (مک کین) و همکارانش در سنا از کار هیگل به عنوان وزیر دفاع آمریکا حمایت خواهند کرد.

مک کین گفت: من می دانم که من و سایر همکارانم در صورت تائید نامزدی هیگل که بسیار محتمل است، هر کاری که بتوانیم برای همکاری با او انجام خواهیم داد.

این خبر در حالی منتشر می شود که جلسه سنای کنگره آمریکا برای رسیدگی به نامزدی هیگل چندی پیش به دلیل عدم جمع آوری 60 رای لازم و مخالفت جمهوریخواهان با این رای گیری به دلیل اظهارات جنجالی هیگل درباره رژیم صهیونیستی و ایران به تعویق افتاد.

انتهای پیام/ن.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول