اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت:

بومی‌سازی و عمق‌بخشی باید اولویت برندهای داخلی لوازم خانگی باشد

خبرگزاری فارس: معاون امور اقتصادی و صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بومی سازی و نیز عمق بخشی به تولید محصولات لوازم خانگی باید در اولویت تولید برندهای داخلی باشد.

بومی‌سازی و عمق‌بخشی باید اولویت برندهای داخلی لوازم خانگی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن صالح‌نیا صبح امروز در بازدید از مجموعه صنعتی انتخاب و نیز کارخانه محصولات اسنوا اظهار کرد: اجاق گاز، یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباس‌شویی و دیگر محصولات لوازم خانگی در کشور اکنون به یک برندی معتبری تبدیل شده است که کیفیت و گرید مصرف انرژی آن مشخص است.

وی افزود: علاوه بر کیفیت و انرژی این محصولات برند و تنوع و قابلیت جذب مشتری داخلی و نیز خارجی را دارد.

معاون امور اقتصادی و صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: این برند محصولات دو خصلت دارد که یکی عمق بخشی به تأمین قطعات و مجموعه‌های در داخل شرکت و دیگری افزایش قابلیتی است که در سهم استفاده از زیر ساخت‌های صنعتی و خوشه‌های صنعتی نقش خوبی ایفا کرده است.

وی ادامه داد: باید به مسئولان این شرکت تبریک گفت که توانسته‌اند تخصص‌های مختلف را در بخش صنعتی، فلزی، برق، الکترونیک، لاستیک، پلاستیک، رنگ و نیز تمام تخصص‌ها به کار گرفته و تنظیم کنند که بالاترین ارزش افزوده را برای صنعت به همراه داشته است.

صالح‌‌نیا در مورد بحث کیفیت گفت: کیفیت نسبی و همیشگی است و این کیفیت با توجه به افزایش و واحدهای دنیا ارتقا پیدا می‌کند و در آینده نیز می‌تواند پیشرفت خوبی را داشته باشند.

وی اضافه کرد: این شرکت‌ها با بومی‌سازی و عمق‌بخشی ‌بر اساس سلایق مشتری می‌توانند هم بازار داخلی را تأمین و هم به برندی برای صادرات تبدیل شوند.

معاون امور اقتصادی و صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: البته برندهای دیگری نیز در داخل کشور برای صادرات داریم که با توجه به ظرفیت و قابلیت‌ها که اکنون در سایر کشورهای همسایه به وجود آمده است در حال توسعه است.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول