به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن صالحنیا صبح امروز در بازدید از مجموعه صنعتی انتخاب و نیز کارخانه محصولات اسنوا اظهار کرد: اجاق گاز، یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و دیگر محصولات لوازم خانگی در کشور اکنون به یک برندی معتبری تبدیل شده است که کیفیت و گرید مصرف انرژی آن مشخص است.
وی افزود: علاوه بر کیفیت و انرژی این محصولات برند و تنوع و قابلیت جذب مشتری داخلی و نیز خارجی را دارد.
معاون امور اقتصادی و صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: این برند محصولات دو خصلت دارد که یکی عمق بخشی به تأمین قطعات و مجموعههای در داخل شرکت و دیگری افزایش قابلیتی است که در سهم استفاده از زیر ساختهای صنعتی و خوشههای صنعتی نقش خوبی ایفا کرده است.
وی ادامه داد: باید به مسئولان این شرکت تبریک گفت که توانستهاند تخصصهای مختلف را در بخش صنعتی، فلزی، برق، الکترونیک، لاستیک، پلاستیک، رنگ و نیز تمام تخصصها به کار گرفته و تنظیم کنند که بالاترین ارزش افزوده را برای صنعت به همراه داشته است.
صالحنیا در مورد بحث کیفیت گفت: کیفیت نسبی و همیشگی است و این کیفیت با توجه به افزایش و واحدهای دنیا ارتقا پیدا میکند و در آینده نیز میتواند پیشرفت خوبی را داشته باشند.
وی اضافه کرد: این شرکتها با بومیسازی و عمقبخشی بر اساس سلایق مشتری میتوانند هم بازار داخلی را تأمین و هم به برندی برای صادرات تبدیل شوند.
معاون امور اقتصادی و صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: البته برندهای دیگری نیز در داخل کشور برای صادرات داریم که با توجه به ظرفیت و قابلیتها که اکنون در سایر کشورهای همسایه به وجود آمده است در حال توسعه است.
انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001