اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هئیت عملی جشنواره بین‌المللی امام رضا:

افسران جنگ نرم باید افرادی کارشناس باشند

خبرگزاری فارس: رئیس هئیت علمی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: افسران جنگ نرم باید افرادی زبده و کارشناس باشند.

افسران جنگ نرم باید افرادی کارشناس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام مصطفی اسفندیاری در آئین تجلیل از عوامل اجرایی نخستین جشنواره ملی سرود رضوی در روستای کردر رضوی میناب با اشاره به جایگاه و شاخص‌های انسان کامل از منظر آیات و روایات اسلامی، اظهار داشت: بی‌تردید ائمه معصوم (ع) مظهر همه صفات ربانیه هستند.

وی با بیان اینکه معصومین با تسلط کامل بر همه عوالم نسبت به تمام مختصات و علوم دنیا آگاه هستند، ادامه داد: همه ائمه اطهار یک حقیقت هستند که هر کدام در طول زمان با توجه به فرازهای زمانی و مکانی تجلی خاص یافته‌اند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم روستای کردر رضوی امانتدار امر الهی هستند به تشریح دعایی از امام هشتم شیعیان پرداخت و افزود: مردم کردر با برپایی جشنواره فرهنگی و هنری با محوریت یکی از ائمه طاهرین گامی نو و اثرگذار در نوع فعالیت فرهنگی برداشتند.

وی برپایی جشنواره سرود رضوی را از مصادیق بزرگداشت نام ائمه و نشر فرهنگ اهل بیت (ع) نام برد و بیان کرد: مردم این روستا در این توفیقی که از سوی خداوند متعال نصیب آنان شده بود سربلند و پیروز شده اند.

رئیس هئیت علمی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) مشارکت مردم کردر و تلاش جوانان این روستا در برپایی و پیگیری دینی و فرهنگی را قابل ستایش عنوان کرد و افزود: با توجه به ظرفیت مناسب فرهنگی موجود در این منطقه، روستای کردر رضوی قابلیت بهره‌مندی از وجود حوزه علمیه را دارد.

وی با بیان این مطلب که تحصیل در حوزه علمیه سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد، تصریح کرد: جوانان فعال روستای کردر باید در این مرکز دینی تحصیل کنند.

اسفندیاری از هرمزگان به عنوان استانی در خط مقدم جنگ نرم یاد کرد و افزود: جبهه فرهنگی و جنگ نرم نیازمند افسران زبده و کارشناس است.

وی گفت: تنها حوزه علمیه می‌تواند افسران کارآمد و موثر در حوزه فرهنگ دینی تربیت کند و تجربه یک‌هزار ساله حوزه گواه بر این مطلب است.

رئیس هئیت علمی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) تصریح کرد: بسیاری از انسان‌های وارسته در کشور به ویژه مراجع عظام تقلید از روستاها و نقاط دور دست به مدارج بالای علمی دست یافته و برای کشور منشا خدمات شده اند.

انتهای پیام/88004/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول