اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در بوشهر

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور بیش از یکصد هزار نفر صبح امروز در کنار ساحل زیبای خلیج‌فارس در بوشهر برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در بوشهر

به گزارش خبرنگار فارس از بوشهر،‌ این همایش پیاده‌روی خانوادگی که از میدان نیروی انتظامی آغاز و تا درب پایگاه ششم شکاری بوشهر ادامه داشت بیش از یکصد هزار نفر از اقشار مختلف مردم اعم از کودک و نوجوان، پیر و جوان، زن و مرد، سالخورده و میانسال حضور داشته‌اند. که شور و نشاط خاصی به این نمایش داده بود.

شرکت‌کنندگان بوشهری در این همایش پس از طی کردن فاصله‌ای به طول پنج کیلومتر در کنار ساحل زیبای خلیج فارس تجمع کرده‌اند.

در این همایش جوایز ارزنده‌ای از جمله سه دستگاه خودروی سواری، یکصد دستگاه دوچرخه و ده‌ها کمک هزینه سفر به مکه مکرمه، عتبات عالیات و مشهد مقدس به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهداء شد.

در همایش پیاده‌روی خانوادگی در بوشهر که همزمان از طریق برنامه صبح و نشاط شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد برنامه‌های متنوعی از جمله ورزش‌های باستانی، ورزش‌های بومی محلی و عشایری و موسیقی محلی بوشهری اجرا شد که مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر که در این همایش شرکت داشت در جمع مردم ورزشکار بوشهری با قدردانی از فدراسیون ورزش‌های همگانی و دست‌اندرکاران این برنامه با نشاط بر توسعه و گسترش برنامه‌های همگانی خانوادگی تاکید کرد.

شاپور رستمی سواحل زیبای خلیج فارس در استان بوشهر را محل برگزاری برنامه‌های گوناگون خانوادگی دانست و افزود: برای حضور بیشتر مردم در کنار ساحل زیبای خلیج فارس با نصب چراغ‌های تلسکوپی به طول 15 کیلومتر زمینه حضور مردم در شبها در این سواحل فراهم شده است.

انتهای پیام/66007/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول