اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

مودیان مالیاتی با اخذ پروانه باشگاه‌داری از معافیت‌های مالیاتی بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مودیان مالیاتی که پروانه باشگاه‌داری در یکی از رشته‌های ورزشی را از این اداره اخذ کنند، از برخی معافیت‌های مالیاتی برخوردار می‌شوند.

مودیان مالیاتی با اخذ پروانه باشگاه‌داری از معافیت‌های مالیاتی بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اراک در راستای تحقق بخشی به اهداف کمیته اسپانسرینگ اظهار داشت: بر اساس قوانین و مقررات برخی از معافیت‌های مالیاتی شامل حال آن دسته از مودیان مالیاتی می‌شود که از اداره کل ورزش و جوانان استان پروانه باشگاه‌داری را اخذ کرده و فعالیت در یکی از رشته‌های ورزشی را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از آمادگی لازم برای سهولت در  روند صدور پروانه‌  بهره‌برداری باشگاه‌های ورزشی برای آن دسته از دستگاه‌هایی که تمایل به باشگاه‌داری‌ دارند، برخوردار است و این پروانه‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: دستگاه‌ها و شرکت‌های بخش خصوصی همچنین می‌توانند در ساخت و ساز فضاهای ورزشی نیز با اداره کل ورزش همکاری داشته و خود نیز از فضاها بهره‌مند شوند.

ملکی افزود: وجود روحیه ورزشی و پرداختن به ورزش به ویژه در بخش صنعت  باعث تقویت روحیه و بهتر انجام شدن کارها می‌شود که شایسته است بخش صنعت با انجام این کار و حمایت از بخش ورزش هم کمکی به جوانان منطقه داشته و هم خود از فضاها و امکانات ورزشی موجود بهره لازم را ببرد.

وی ادامه داد: با توجه به اعتبار محدود بخش دولتی صنعتگران و شرکت‌های بخش خصوصی باید برای رفع نارسایی‌ها و نیز افزایش سرانه فضای ورزشی تلاش خود را مضاعف کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خواستار مشارکت و حضور گسترده بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع برای حمایت از تیم‌ها و ورزشکاران مدال‌آور برای حضور در رقابت‌ها و لیگ‌های مختلف ورزشی در کشور شد.

در این دیدار اعضای اتاق بازرگانی اراک نیز موافقت خود را برای حمایت از ورزش استان در شهرهای مختلف اعلام کردند.

انتهای پیام/ 87003/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول