اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

پیش فروش سکه مسکنی کوتاه مدت با تأثیرگذاری بسیار کم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش فروش سکه مسکنی کوتاه مدت با تأثیرگذاری بسیار کم است.

پیش فروش سکه مسکنی کوتاه مدت با تأثیرگذاری بسیار کم است

حامد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه با تاکید بر اینکه پیش فروش سکه نمی‌تواند توام با موفقیت باشد، تصریح کرد: ممکن است پیش فروش سکه در پایان سال جو روانی حاکم بر بازار را آرام کند ولی در کل یک مسکن کوتاه مدت با تأثیرگذاری بسیار کم است.

وی با اشاره به افزایش 12 برابری قیمت سکه در طول دولت نهم و دهم گفت: دولت با پیش فروش سکه نمی‌تواند بازار را در اختیار بگیرد.

قادرمرزی افزود: در سال 84 که آقای احمدی نژاد به ریاست جمهوری رسید قیمت سکه 110 هزار تومان بود و در حال حاضر قیمت سکه حدود یک میلیون و 400 هزار تومان است و به عبارت دیگر از سال 84 تاکنون قیمت سکه بهار آزادی بیش از 12 برابر شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: مسئولان دولتی هدف از پیش فروش سکه را کاهش چشمگیر قیمت آن در بازار عنوان می‌کنند اما حتی اگر با پیش فروش سکه قیمت آن تا 300 هزار تومان هم کاهش یابد دولت نمی‌تواند ادعا کند که قیمت سکه را به طرز چشمگیری کاهش داده است زیرا باید این موضوع را نیز به مردم بگوید که نرخ سکه در حدود هشت سال اخیر یک میلیون و 300 هزار تومان افزایش یافته است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت نمی‌تواند با اقداماتی مانند پیش فروش، بازار سکه را کامل در اختیار خود قرار دهد، اظهار داشت: هر چند قیمت سکه و طلا تا حدودی تحت تأثیر قیمت‌های جهانی است اما قیمت فعلی سکه و طلا بیش از آنکه متاثر از قیمت‌های جهانی باشد تحت تأثیر نابسامانی اوضاع اقتصادی داخل کشور است.

قادرمرزی در پایان در مورد عملکرد اقتصادی دولت دهم نیز گفت: دولت دهم در مورد مسائل اقتصادی عملکرد خوبی نداشته است و نمره بسیار پایینی می‌گیرد.

انتهای پیام/79009/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول