اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شخصیت انقلابی بحرین تاکید کرد

ورود انقلاب بحرین به مرحله سرنوشت ساز/ اجساد اشغالگران به کشورشان باز خواهد گشت

خبرگزاری فارس: یکی از شخصیت‌های انقلابی بحرین، تظاهرات گسترده 14 فوریه مردم به مناسبت دومین سالگرد انقلاب بحرین را دلیلی آشکار بر زنده و پویا بودن انقلاب بحرین توصیف کرد و گفت که این انقلاب به مرحله سرنوشت سازی وارد شده است.

ورود انقلاب بحرین به مرحله سرنوشت ساز/ اجساد اشغالگران به کشورشان باز خواهد گشت

به گزارش خبرگزاری فارس، «سید هادی» یکی از شخصیت‌های انقلابی بحرین، در گفت‌وگو با شبکه العالم اظهار داشت: تظاهرات اخیر مردم بحرین که موجب شگفتی جهانیان شد، ثابت کرد که هیچ ترس و نگرانی درخصوص سرنوشت انقلاب بحرین وجود ندارد.

وی افزود: انقلاب بحرین با این تظاهرات وارد مرحله‌ای سرنوشت ساز شده و لازمه این مرحله وحدت هرچه بیشتر انقلابیون و انسجام گرایش‌های آنهاست.

هادی با هشدار به سفارتخانه‌های کشورهایی که نظامیانشان در سرکوب ملت بحرین دست دارند، گفت: کشورهایی که نیروهایشان در کنار نظامیان و دستگاه‌های امنیتی رژیم آل خلیفه اقدام به کشتار مردم بحرین می‌کنند؛ در صورت ادامه همراهی با رژیم آل خلیفه، اجساد نیروهایشان به کشورشان باز می گردد.

این چهره انقلابی بحرین تصریح کرد: ما با خشونت مخالفیم و در دو سال گذشته ثابت کرده ایم که ملتی صلح طلب و خواهان حقوق خود هستیم اما متاسفانه جهان در قبال رویدادهای تلخ و سرکوبگری‌های رژیم آل خلیفه  بحرین سکوت اختیار کرده است.

وی در پایان به مسئله پیشنهاد گفت وگو میان رژیم بحرین و انقلابیون اشاره کرد و گفت: این مسئله برای ما اهمیت ندارد زیرا برای همه ثابت شده که آل خلیفه در این مسیر جدی نیست و فرصتی برای اصلاح خود باقی نگذاشته است و تنها راه پایان بحران این کشور و تحقق خواسته های مردم، سرنگونی رژیم حاکم است.

بحرین از دو سال پیش شاهد تظاهرات مردمی و انقلاب علیه رژیم آل خلیفه است.

نیروهای امنیتی بحرین با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی به سرکوب مردم پرداخته‌اند که تاکنون در جریان این سرکوبگری صد‌ها نفر شهید، زخمی یا بازداشت شده‌اند.

شواهد سازمان‌های حقوق بشری نشان می‌دهد که شماری از معترضان زیر شکنجه شدید رژیم آل خلیفه جان خود را از دست داده یا دچار نقض عضو شده و تعدادی از زنان بحرینی نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی در جریان تظاهرات مسالمت آمیز خود دچار سقط جنین شده‌اند.

این درحالی است که مردم بحرین با وجود این سرکوبگری‌ها همچنان با آمدن به خیابان‌ها بر مطالبات مشروع خود در دستیابی به حقوق از دست رفته خود از جمله  اجرای عدالت اجتماعی و روی کار آمدن نظامی منتخب تاکید می‌کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول