اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

پاسخ کوچکترین تعارضی را کوبنده خواهیم داد

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: در حال حاضر سپاه و بسیج در بهترین حالت آمادگی خود قرار داشته و هرگونه تعارض دشمن را کوبنده پاسخ می‌دهد.

پاسخ کوچکترین تعارضی را کوبنده خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار سرتیپ علی فضلی دقایقی پیش در حاشیه رزمایش «الی بیت‌المقدس» در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر بسیج در تمام استان‌های کشور آگاهانه و با درایت فعالیت داشته و آمادگی کامل برای مقابله با دشمنان در 3 عرصه جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم را دارد.

وی ادامه داد: دشمنان این مرز و بوم بدانند هرگونه حرکتی در هر کجای این مرز و بوم بر ضد این نظام از زمین، آسمان و دریا رصد می‌شود و مطمئن باشید پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد.

سردار فضلی ضمن قدردانی از بسیجیان مخلص یادآور شد: این مردان بزرگ همیشه در تمام دوران پیشتازان مقابله با دشمنان بوده و این انقلاب را مدیون این دلاورمردان هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حضور بسیجیان در تمام اصناف و تمام مناطق کشور فعال بوده و گوش به فرمان رهبر انقلاب آماده برای هر نوع برنامه نظامی و دفاع از آرمان‌های این مرز و بوم است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به اینکه انقلاب ما در دوران 8 سال دفاع مقدس نوپا بود، تأکید کرد: امروز این انقلاب با تمام وجود آماده مقابله با دشمنان است و توطئه و پیشرفت نظامی آن هرگز با دوران اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست.

سردار فضلی خاطر نشان کرد: جوانان ما باید آگاهانه حافظ آرمان‌های انقلاب بوده و نگذارند خاطرات 8 سال جنگ و دفاع مقدس فراموش شود.

سردار فضلی ضمن اشاره به اینکه این رزمایش فقط گوشه‌ای از اقتدار و توانایی بسیجیان دلاور است، یادآور شد: این برنامه با هدف افزایش سطح کیفی و بصیرت و آگاهی رزمی و تاکتیکی بسیجیان برای مقابله با شگردهای دشمن و افزایش توان مقابله آنان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش بیش از 400 هزار بسیجی در کل کشور شرکت خواهند کرد و تاکنون این رزمایش در 26 استان کشور برگزار شده است.

شایان ذکر است رزمایش بزرگ 30 هزار نفری «الی بیت‌المقدس» در 8 محور استان خراسان در حال برگزاری بوده و فردا به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/70005/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول