اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

منابع صهیونیست:

تل‌آویو تصمیمی برای آزادی سعدات و برغوثی پیش از سفر اوباما به منطقه ندارد

خبرگزاری فارس: برخی منابع سیاسی رژیم صهیونیستی و منابع دیپلماتیک آمریکا اعلام کردند تل‌آویو هیچ تصمیمی برای آزادی «احمد سعدات» و «مروان البرغوثی» از زندان پیش از سفر رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه ندارد.

تل‌آویو تصمیمی برای آزادی سعدات و برغوثی پیش از سفر اوباما به منطقه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع سیاسی اسرائیل و منابع دیپلماتیک آمریکا گزارش داد که آزادی سعدات و برغوثی پیش از سفر «باراک اوباما» به منطقه طی ماه آینده صحت ندارد.

این منابع همچنین ادعای برخی منابع فلسطینی مبنی بر اینکه «دان شبیرو» سفیر آمریکا در اسرائیل با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تماس تلفنی برقرار و تصمیم اسرائیل برای آزادی سعدات و برغوثی را اعلام کرده است، رد کردند.

در همین رابطه «نمر حماد» مشاور سیاسی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی اظهاراتی به رادیو «صدای فلسطین» گفت که تشکیلات خودگردان درباره آزادی سعدات و برغوثی به عنوان نشان دادن حسن نیت اسرائیل پیش از سفر اوباما به منطقه در ماه آینده، هیچ اطلاعی ندارد.

برخی از رسانه‌های فلسطینی به نقل از یک عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین گزارش دادند که شبیرو در تماس تلفنی با عباس تاکید کرده است که اسرائیل قصد دارد 550 اسیر فلسطینی را پیش از سفر اوباما به منطقه آزاد کند و از جمله این اسرا برغوثی از رهبران برجسته فتح و سعدات دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول